ID2 en cPDF, hoe lijkt het?

Ben hier even beetje gemakkelijk: Heeft iemand al eens iets gehoord over cPDF die ook ID2-rechtstreeks gemaakte PDFjes- (niet via Distiller) goedkeurd? Met name Newspaperads lijkt me een verademing.

Zou geen enkel probleem mogen zijn. We de juiste joboptions gebruiken voor het maken van de PDF. Daarna laten certificeren.

Extra voordeel van ID2 export is dat de transparantie er goed uitgehaald kan worden (god zij dank; het is nog steeds zoeken naar een drukker met een level 3 Rip)

ID2 Export pdf behandeld de letters op een andere manier. Dit zorgt ervoor dat Certified 'm afkeurd. Er zou een plugin voor worden gemaakt. die zou voor de zomer al af zijn, volgens geruchten. Maar ik heb er nooit iets over vernomen...

[quote:efe76f8278="Mmmarco"]ID2 Export pdf behandeld de letters op een andere manier. Dit zorgt ervoor dat Certified 'm afkeurd. Er zou een plugin voor worden gemaakt. die zou voor de zomer al af zijn, volgens geruchten. Maar ik heb er nooit iets over vernomen...[/quote:efe76f8278]

Hmmm, je geeft wel erg weinig informatie. ID2 doet wat je vraagt. Een cPDF wordt gemaakt volgens de certificeringsregels die je het opgeeft (CeBuCo bijvoorbeeld). Al de de cerificeringsregels invoert bij het maken van de PDF zou het geen probleem moeten zijn.

Over “letters”… vermijd het gebruik van true type fonts.

Ik weet niet meer precies hoe het zat. zora wel. Ik zal ff in oude topics neuzen om daaruit te vissen wat ID2 precies anders doet...