IDEE mac mini

Ik heb een ideetje: as ze de Mac mini nu eens zouden uitrusten met een bekerhouder op de plaats waar het beroemde 'appeltje' van de mac staat. Dus de mac iets hoger maken maar met een bekerhouder in het midden met daar op de boden het appellogootje

wat vinden jullie ertvan ??

greets deTuinman

moet ik hier serieus op reageren (bij deze heb ik dat dus gedaan....)

jah, tot je eens morst :sealed: Daar dient de Mac mini niet voor. ik zou het persoonlijk koewler vinden moesten ze er zo een lichtgevend appeltje insteken zoals op de powerbooks/ibooks.

briljant idee! drinken OP je mac zetten. misschien moeten ze de powerbooks en ibooks ook van een bekerhouder voorzien die vanzelf uitklapt als je de laptop openklapt :? omg....

Waar gaat dit over?

Je ken d'r ook een pot thee op zetten, al dan niet met theemuts...

Ik snap het nu niet! Je kan je blikje/glas/tas/... toch net zo goed NAAST je Mini plaatsen! Wat ik geleerd heb door de jaren heen, (met de hulp van m'n eigen lompheid) is dat je dranken en electronica best niet te dicht bijeen plaatst. .. Maar het staat ieder vrij om dat voor zichzelf uit te maken :)

Grtz Peach

Dat er echt mensen zijn die denken dat de poster serieus is... :?

Dit zal wel weer zo'n testje zijn om aan te tonen dat als je een onzin topic opent, iedereen meteen over elkaar heen rolt om te roepen dat het een onzin topic is.

Daar trap ik mooi niet meer in. Ik reageer gewoon niet.

[quote:626089d070="J-roen"]Ik reageer gewoon niet.[/quote:626089d070] Ik ook niet.

[quote:46bccfc18f="1234567890"][quote:46bccfc18f="J-roen"]Ik reageer gewoon niet.[/quote:46bccfc18f] Ik ook niet.[/quote:46bccfc18f]

En ik dus ook niet… :slight_smile:

[quote:637f2420c4="1234567890"][quote:637f2420c4="J-roen"]Ik reageer gewoon niet.[/quote:637f2420c4] Ik ook niet.[/quote:637f2420c4]

kennelijk wel dus… beiden.

[quote:adb60728d1="J-roen"]Dit zal wel weer zo'n testje zijn om aan te tonen dat als je een onzin topic opent, iedereen meteen over elkaar heen rolt om te roepen dat het een onzin topic is.

Daar trap ik mooi niet meer in. [b:adb60728d1]Ik reageer gewoon niet[/b:adb60728d1].[/quote:adb60728d1]

:lol: :lol: :sealed:

[quote:0cdc1304b3="Strifer"][quote:0cdc1304b3="1234567890"][quote:0cdc1304b3="J-roen"]Ik reageer gewoon niet.[/quote:0cdc1304b3] Ik ook niet.[/quote:0cdc1304b3]

kennelijk wel dus… beiden.[/quote:0cdc1304b3]
He verdorie, heb ik toch gereageerd…

[quote:46b5cf4140="Strifer"][quote:46b5cf4140="1234567890"][quote:46b5cf4140="J-roen"]Ik reageer gewoon niet.[/quote:46b5cf4140] Ik ook niet.[/quote:46b5cf4140]

kennelijk wel dus… beiden.[/quote:46b5cf4140]

Vandaar ook de smilie Strifer…

Ok, dit is dus een complete onzin topic, die in de Lounge thuis hoort.

volgens mij deed de 'poster' dat wel sacastisch...

wat ik mij wel af vraag:

kunnen we mensen met idiote ideeen niet bannen ofzo (na een paar idiote ideeen toch… noem het ‘natuurlijke’ selectie ;))

ps: als dit laatste een stom idee is… moet ik dan bang zijn om geband te worden :innocent:… of juist niet :stuck_out_tongue:

Ik vind 't werkelijk een bril-jant idee!

Door zijn vorm, gewicht en strakke design is de Mini bij uitstek geschikt als stabiele voet voor een flinke mok iLatte [b:7b8d58daa2]Mac[/b:7b8d58daa2]chiato!!

De mini is natuurlijk ook heelgeschikt als voetstuk voor een iVaas! Wanneer deze er op geklikt kan worden met een fraaie iDaptor.

Met een fraaie lamp erop geklikt krijg je een Mac Mini iSpotlight voor op je bureau!

Of gebruik 'm als voetstuk voor een iWissel beker voor “Poll van 't jaar”!!

Wie geeft deze man* een lintje?

• M/V

Haha, wat een kutidee.

Waarom geen Mac Mini die koffie kan zetten?

:x