Idee: oplossing voor plaatjes quoten

"Waarom quote jij afbeeldingen?" "Stop met foto's quoten!" "Komaan zeg, wie quote die afbeeldingen hier?"

Iedereen kent de reacties wel. Ze komen jammer genoeg bijna evenveel voor in de Apple Lounge dan interessante berichten. Maar hier is misschien een eenvoudige oplossing voor, zoals bij MacThemes.

Zij hebben een mod die automatisch de [img] tags eraf haalt wanneer iemand een quote plaatst. Simpel, maar effectief.

Wat denken jullie?

Doen, en dan als je nog plaatjes wilt quoten kan je zelf de tags er voor en achter zetten.

Goed plan! Ook met het oog op het laden van de pagina's. Zal dan een stuk sneller gaan!

Het kan soms handig zijn om een plaatje wel te quoten: als het bijvoorbeeld op de vorige pagina of iets dergelijks staat. Laat het lekker aan diegene die het post over.... Maarja dat zijn my 2 cents.

[quote:0cc972925a="sturb"]Het kan soms handig zijn om een plaatje wel te quoten: als het bijvoorbeeld op de vorige pagina of iets dergelijks staat. Laat het lekker aan diegene die het post over.... Maarja dat zijn my 2 cents.[/quote:0cc972925a]

Vertel dat maar tegen alle Vlamingen hier met een datalimiet… of gewoon tegen iedereen wiens lay-out er door verpest wordt.

Zit wel eens op andere fora waar ook gewoon de afbeeldingen automatisch uit quotes verwijderd worden… 99% van de gevallen is het quoten van afbeeldingen niet nodig; in die overige 1% kan het best handmatig.

Heeft iemand van de mods dit al gelezen? Blijkbaar vinden meer mensen het een beter idee. Misschien een poll ofzo? :)

[color=darkred:df22f54082]<Poll toegevoegd door moderator>[/color:df22f54082]

Gewoon zoals op GoT, dat er even automatisch een klikbaar linkje van wordt gemaakt met de naam 'afbeelding'. :)

[quote:9294c567d1="Novix"]Heeft iemand van de mods dit al gelezen?[/quote:9294c567d1] Die interesseert het geen zak... op OMT v2 wachten we ook al een jaar of 3. :|

Er moet natuurlijk altijd wat te zeuren blijven, je lijkt wel een Nederlander :?

[quote:4f7c59fad9="PascalPas"]

Vertel dat maar tegen alle Vlamingen hier met een datalimiet… of gewoon tegen iedereen wiens lay-out er door verpest wordt.
[/quote:4f7c59fad9]
mompelt iets van cache

[quote:df733e2276="Novix"]

Zij hebben een mod die automatisch de [img] tags eraf haalt wanneer iemand een quote plaatst. Simpel, maar effectief.

Wat denken jullie?[/quote:df733e2276]

Right, er komen per dag 1000 of meer berichten binnen, hoeveel mods zullen daar wel niet voor nodig zijn?

mod in de zin van modificatie en niet moderator ;)Een stukje php-code dus en niet een persoon :)

Zullen we dan meteen een breezertaal filter nemen, een leeftijdsfilter, een landenfilter, een Vlaams filtertje? etc etc etc

Boeiend… Koop gewoon een scroll muis :x

Ik stoor me nog het meest aan de klagers over dit quoten!

Waarom kan niemand hier nou eens gewoon vriendelijk zijn? Jongens toch... Ik heb gewoon een eenvoudige oplossing gegeven voor een probleem waar meerdere mensen voor klagen. Ik kan me niet inbeelden dat dit een nadeel is voor iemand, dus ik dacht; waarom niet?

Daar heb je echt kant-en-klare mods voor. Moet niet moeilijk zijn; zou wel handig zijn.

Bla bla, wat is er mis met het quoten van plaatjes? Je ziet veel sneller bij welke post het stukje tekst hoort. En voor mensen met een datalimiet: het plaatje word geladen in je cache dus meer data downloaden doe je niet.

Opgelost en dicht aub :evil:

Ik vind het wel een goed idee. De lay-out wordt inderdaad vaak uitgerekt en je moet meer scrollen... Dit is typisch een voorbeeld van een oplossing waar iedereen beter van wordt: ik stem voor, hoewel ik vrees dat het er uiteindelijk toch weer niet zal komen.

[quote:7b12bd9b8d="Novix"]Waarom kan niemand hier nou eens gewoon vriendelijk zijn? Jongens toch... Ik heb gewoon een eenvoudige oplossing gegeven voor een probleem waar meerdere mensen voor klagen. Ik kan me niet inbeelden dat dit een nadeel is voor iemand, dus ik dacht; waarom niet?[/quote:7b12bd9b8d]

Ik ben er helemaal voor. En dan gewoon ipv de afbeelding een linkje naar de afbeelding. Dan gaat de ‘readabilty’ in sommige topics ook met mijlen vooruit.

Ik stemt voor.