iDisk kan bestanden niet verwijderen

Heb zo'n dot Mac account met 100 MB iDisk ruimte. Nou wilde ik een beetje opruimen, dus ik selecteer een paar mappen en sleep ze naar de prullebak. Zeg t'ie dat ik onvoldoende rechten heb...! Is toch echt mijn eigen iDisk. Wat doe ik fout? :?

Om mijn iDisk te beheren gebruik ik het programma [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11096]Goliath[/url]. Dat werkt veel sneller dan via de finder. Misschien dat je probleem met Goliath ook weg is.

Welke mappen wil je opruimen? De map Software kan kan je nl. niet opruimen, maar dat hoeft ook niet want deze telt niet mee in die 100MB.

Nee, niet de programma's maar mappen en bestanden die ik er zelf heb opgezet en niet meer nodig heb.

Indien het bestanden zijn die je niet meer op je harde schijf hebt staan is dit een mogelijke oplossing:

Start Backup
Ga naar Preferences
Zet en vinkje bij Mirroring

De volgende keer dat je backupt worden alle bestanden die niet meer op de harde schijf staan maar wel op je iDisk uit de Backupmap gewist.

[toegevoegd]De bestanden in de map iDisk/Backup zijn ReadOnly. Om ze te verwijderen moet je dit via Backup doen door Edit/Clear all Files/Yes. Naderhand opnieuw backuppen.[/toegevoegd]