iDraw

ik heb een leuk tekenprogammaatje gevonden "idraw" echt heel leuk,vooral voor mij ,want ik heb niets aan die profecionele proggies.maar dit is zeker veel leuker en beter dan paint van windows,waar ik vroeger zo gek op was.

http://www.apple.com/downloads/macosx/imaging_3d/idraw.html

:?

hier kunnen de makers van appleworks wel wat aan werken ze moeten er ook zo’n goed tekenprogamma instoppen goed voor de volgende iwors

het is wel een grappig programmatje maar ze mogen van mij wel wat meer tijd aan besteden. De hoeveelheid features die ze toevoegen is niet gigantisch groot (eigenlijk niks) na een lange periode.

vind echt leuk , ik heb de volle versie :)

Zeker wel een aardig programma. Ben er nog niet helemaal achter hoe je animaties maakt. Of kan dat alleen in de volledige versie?

weet ik niet ik heb ineens de volle versie gekocht en ik heb ervoor geen animaties gemaakt.

[mod:3577135715="AppleWatcher"]Hoewel iDraw met een 'i' begint, is het geen programma van Apple zelf... Verplaatst naar Software ;)[/mod:3577135715]

en hoe verplaatst ge dan ? :oops: :innocent:

Nou, ik heb dit onderwerp verplaatst van het forum 'iApps' naar het forum 'Software'... Dat is immers de taak van een Moderator ;)