iDvd 4 probleem

i kheb een dvd gemaakt voor een project, met idvd. eerst loopt er een automatische titel en dan verschijnt het eerste keuze menu(met een eigen thema, losstaande van de twee submenu's) hieruit volgt een keuze naar twee afzonderlijke projecten die elk op zich een afzonderlijk thema hebben, dus de dvd bevat intotaal 3 verschillende thema's.

tijdens voorvertoning werkt alles perfect, maar eens gebrand kan ik met geen stokken door de eerste menu geraken via navigatie, er komt geen ‘highlight’ op geen enkel van de twee projecten, als ik op enter duw, wordt wel het eerste project geladen, maar aan het tweede geraak ik niet!

om duidelijker te maken de structuur is als volgt

automatische titel
                                                                          #
                                         basismenu voor keuze uit 2 projecten [color=red:547484d981](1ste thema)[/color:547484d981]

> project 1 (2de thema)
------> 3 video’s
------> slideshow

> project 2 (3de thema)
------> 3 video’s
------> slideshow

het basismenu reageert dus niet, de twee verschillende namen vna de projecten krijgen geen selectie-omlijning wat ik ook doe, met muis of via dvd-navigatie.

alvast heel erg bedankt voor diegene die me uit de nood kan helpen!!! [color=red:547484d981][/color:547484d981][color=red:547484d981][/color:547484d981][/b]

Is dit niet een iets te ingewikkelde structuur voor Idvd ?

Lijkt me meer iets voor DVD Studio Pro.

Ik heb iets vergelijkbaar met de terugknop (one levell up). Niet selecteerbaar. Het is gewoon een bug. Er is sowieso heel veel mis met iDvd4 (zie Apple discussions) maar deze fout zou wel eens met de update van gisteren verholpen kunnen zijn.