iDVD i.c.m. Combodrive

Goedemiddag allemaal,

ik sta op het punt om samen met mn vader een iMac te bestellen maar ik heb nog een klein probleem… We gaan een paar kleine videootjes bewerken en die willen we ook op dvd branden, maar mn vader vind 200 euro duurder voor zon superdrive ( en 0,2 ghz ) erg duur. Nu hebben we een externe harddisk van 300 gb en mijn vraag is of je vanuit iDVD de hele dvd map kunt exporteren ( zeg maar op de externe hd kan zetten en dan op een pc met dvd brander met nero op een dvd kan zetten?
Graag antwoord want ik wil dat ding bestellen!!! :stuck_out_tongue:

Groeten,

Nick

ik zou het niet durven zeggen.. maar denk haast van niet. Ikzelf ga ook een imac aanschaffen en heb over hetzelfde nagedacht. Een DVD brander is gewoon erg handig. Buiten 200 Mhz meer en een DVD brander.. krijg je ook een snellere systeem bus. (wordt je systeem ook snel door). En om nou later een DVD brander extra naast je imac te zetten.. is ook zo zonde. Die kosten trouwens tegenwoordig ook rond de 150 euro.. dus de prijs valt wel mee ;)

Ik heb een nieuwe Powerbook (combodrive). Wat ik doe is:

In iDVD een project aanmaken. Exporteren naar een .img bestand. Mijn powerbook aansluiten op mijn PC via firewire en de .img branden met CloneDVD. Werkt perfect.

Ja, het kan dus.

Top!!!

Thanks,

Nick