iDvd: speelduur instellen

Ik neem nu en dan met mijn archos 340av programma's (series als stargate en startrek) op van TV die ik dan op een dvd brand. Met iDvd lukt dat prima, maar ik kan maximaal 2 afleveringen op een dvd kwijt omdat ik dan aan de 2 uur zit.

Is het ergens binnen iDvd zo in te stellen dat ik er ook meer op kan zetten? Gekochte dvd’s zijn immers ook soms 3 uur of zelfs langer.

De kwaliteit is niet zo heel belangrijk, want de bestanden die ik heb zijn nu ook sterk gecomprimeerd en ongeveer 800mb per uur, wat voor mij wel genoeg is.

-> [url=http://discussions.apple.com/search.jspa?threadID=&q=length&objID=c128&dateRange=all&userID=&numResults=30&rankBy=10001]Klik[/url] <-

Hallo Yaris, bedankt voor je reactie. Ik heb dat forum even door zitten nemen, maar zie niet echt een oplosing. Overal wordt de 120 minuten grens genoemd ipv, wat je zou verwachten, een 4,5 GB grens. En reactie in dat forum gaf aan dat het met Toast wel kan, maar dan mis ik natuurlijk die mooie iDvd features. dus helaas.... groet, John