iDVD update fout

Beste mede Mac-cers,

Wie kan mij helpen? Ik zit met een probleem en kom er niet uit.

Het gaat om het volgende: Ik had iDVD 2.1 geupdated naar versie 3.0.1.

Nadat ik dat gedaan had werkte iDVD gewoon niet meer!.. Daarna heb ik de oude versie er maar weer opgezet en weer de update eroverheen… weer idem als de eerste keer. Als ik iDVD wil updaten met programmatuurupdate vind hij hem niet, dus haal ik dat update pakket via de Mac site af.

Weet iemand waarom het fout gaat? Of zit er nog een update tussen 2.1 en 3.01 in, zodat ik eerst nog die andere update moet installeren?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,

Alvast bedankt voor uw aandacht!

vr. gr. Thomas :lol:

Je kunt iDvd 2 niet verder dan naar 2.1 updaten. 3.01 is voor 3 (en die moet je kopen)

Huh? wat raar? Hoe kan het dan dat je hem gewoon kunt downloaden, zonder dat er bij word vermeld dat je er voor moet betalen?

iMovie werkt nu ook niet meer samen met iDVD, als ik iets wil exporteren naar iDVD zegt ie dat er een hogere versie van iDVD nodig is…

Als dit echt zo is ben ik wel een beetje teleurgesteld in Apple… :frowning:

gr. Thomas

iDvd3 zit bij de nieuwere macs met dvd brander. Zoals voorheen iDvd2 Deze 3 is niet downloadable omdat het een gigantisch bestand is. Van iPhoto en iMovie zijn de nieuwste versies nog wel gratis te verkrijgen. Apple is niet verantwoordlijk voor wat jij doet met gratis updates. (er staat echt wel bij waar ze voor zijn. Er niks mis met iDvd2. Export je filmpjes gewoon naar een handige plek en importeer ze met iDvd 2.