IE 5.2.3 uit

Ok, gedownload, even open doen...

Nope, geen Aqua-pulldown-menu’s. Vaarwel IE voor mijn part!

:smiley:

hij lijkt wel iets sneller. Overigens: na installatie deed ik zoals gebruikelijk de Repair permissions. Niet te beschrijven wat er dan gebeurt: pagina's vol herstelacties. Nooit eerder meegemaakt. Gelukkig werkt alles wel goed.

Net gelezen: Mico$oft stopt met IE voor de Mac. Gedaan, fini! De breuk tussen beide partijen lijkt hoe langer hoe meer onafwendbaar. Hoogste tijd dat Safari uit het beta-stadium komt dus.

Na downloaden en instaleren van IE 5.2.3 kon ik niet meer gebruik maken van de RABO internet bankieren site omdat de rabo deze browser niet ondersteund, dus weer snel de vorige versie geinstaleerd en alles gaat weer lekker mackelijk :D

Ik snap niet dat er nog mensen IE gebruiken, de combi van Camino en Safari werkt voor mij uistekend. Ik heb IE alleen gebruikt om Safari te doenloaden :lol:

[quote:5fd2019653="janduif"]Na downloaden en instaleren van IE 5.2.3 kon ik niet meer gebruik maken van de RABO internet bankieren site omdat de rabo deze browser niet ondersteund, dus weer snel de vorige versie geinstaleerd en alles gaat weer lekker mackelijk :D[/quote:5fd2019653]

Het maakt niet uit wat voor browser je gebruikt voor rabo, ze werken allemaal niet op de mac.
Ik heb zelfs gehoord dat er problemen waren bij de rabobank, dat er hackers mee bezig waren ~ heeft iemand anders dit ook gehoord? Misschien toch maar weer achter een pc zitten voor m’n bankzaken?

Of virtual pc gebruiken...

Bij mij werkt Rabo wel degelijk....op Netscape 7.0!!!!!

Internet Explorer? Wasda? :innocent: :wink:

[quote:a8295ba222="Hans Flick"]Bij mij werkt Rabo wel degelijk....op Netscape 7.0!!!!![/quote:a8295ba222]

Goh, er zijn dus echt mensen die Netscape nog steeds gebruiken…
Is het de moeite waard om 'm te installeren naast Safari en Camino?