IE start niet meer op...

Internet Explorer wil sinds vandaag niet meer opstarten. Ik ben voor mijn Online Bankieren nog afhankelijk van IE, maar dat wil dus nu niet meer... In mijn Activity Monitor vreet IE 90% van m'n CPU en blijft het programma halverwege hangen... Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb ook al een keer herstart, zonder succes...

Groet!

Voorkeuren al weggegooit?

je zou moeten blij zijn dat je eindelijk van microschoft shit af zijt.

[quote:dbb0daecd2="extraa"]Internet Explorer wil sinds vandaag niet meer opstarten. Ik ben voor mijn Online Bankieren nog afhankelijk van IE, maar dat wil dus nu niet meer... In mijn Activity Monitor vreet IE 90% van m'n CPU en blijft het programma halverwege hangen... Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb ook al een keer herstart, zonder succes...

Groet![/quote:dbb0daecd2]

Vreemd, maar waarom afhankelijk… Welke bank gebruik je ? de meeste banken werken prima met de andere browsers …

@ Muffin

Net gedaan (com.microsoft.explorer.plist toch??), maar heeft niet mogen baten… In de prefs staat nu deze file… (com.microsoft.error_reporting.plist)…
Maar een nieuwe prefs file is er niet… Kan ik de map Explorer (Met daarin History, Favorites etc.) weggooien, of heeft dat geen zin?

@Pasav

Ik heb een half jaar alle mogelijkheden uit geprobeert, maar onder 10.3.7 (En 10.3.7 heeft een reden), werkte Fortis online banking alleen… Maar mocht ik iets gemist hebben Let Me Know!

Dank alvast!

Groet!

Als msn je startpagina is zal dat het wel zijn. Gewoon internetkabeltje uittrekken, Ie opstarten en een andere pagina als startpagina instellen.

Welke bank gebruik je? Bij mijn weten is elke bank mogelijk zonder problemen

@ Mane.

Kijk dat is hem… MSN was inderdaad de startpagina. (Daar staat ie dus blijkbaar standaard op…) En het probleem is verholpen. Maar ik ben wel benieuwd hoe dat nou kan?

Dank allen voor jullie reactie!

Groet!

Omdat de MSN pagina je vriendelijk vraagt (als je er op komt) om niet Internet Explorer voor Mac te gebruiken. Dit vond ik wel komisch.