iemand ervaring mee: een "clone sim" van de T-mobile sim

hallo,

ik heb mijn Iphone naar 1.1.3 gebracht alleen nu loop ik tegen een probleem aan.
ik gebruik een clone sim van mijn t-mobile sim, dit was toen ik de Ihpone kocht de enigste mogelijkheid om in Nederland te bellen.
maar goed nu heb ik 1.1.3 draaien in begin (de zelfde avond) werkte de mijn clone sim prima.
maar de volgende ochtend toen ik mijn Iphone aanzette voer ik mijn pincode in (van de sim) en ik kreeg naar een minuut te zien.
“geen service” (waar normaal je operator staat), ik heb daarna een kpn sim geprobeerd en deze werkte prima.
maar mijn clone sim werkt niet meer, iemand een idee wat er verkeerd gaat ?
normaal zou ik nu mijn orgineel T-mobile sim pakken en die proberen maar kan ik niet vinden :frowning:

iemand ervaring met z’n sim of iemand een tip wat ik eventueel verkeerd doe ?
Anders haal ik van weekend een nieuwe sim op bij de t-mobile shop en laat deze actief maken…

Grt Andre

Zo te lezen ligt het probleem aan de sim kaart van T Mobile. Je KPN kaart doet het wel, aan de 1.1.3 zou het dan niet mogen liggen.

Heb je misschien nog een toestel waar je de T mobile kaart is kan testen (of van iemand even een toestel lenen.)
Kan zomaar dat de simkaart zelf kapot is.

De ultra - Steath en nog meer van dit soort kaarten voor je iPhone zijn kieskeurig als het gaat om ‘oudere’ sim kaarten.
Maar ook dit lijkt me sterk, je hebt als ik goed begrijpt gebruikt gehad…

Eerst maar is de kaart ergens anders testen lijkt me.

klopt :)

Ik heb een nieuwe sim gekocht, en mijn telefoon nummer er op gezet.
en hij werkt weer, het lijkt er op dat na de upgrade van 1.1.3 dat mijn clone sim niet meer werkt.
Maar het werkt weer

en ik moet zeggen die 1.1.3 bevalt me uitstekend, zeker een aanrader.

Andre

Mooi weer een tevreden iPhone gebruiker :innocent:

1.1.3 hebben we hier ook op 1 toestel gezet, maar persoonlijk maakt me niet veel verschil.

na alle berichten, gaat het kriebelen, ook de stap genomen, maar waarom… om te hebben…
de andere telefoon laten we maar gewoon op 1.1.2 staan. Overigens onze simkaarten werkte nog wel
met de stealth. De kaarten zijn al wat ouder en van KPN en T-mobile.