Iemand ervaring met Hifidelio als musicserver?

Onlangs kwam ik dit apparaat tegen: de Hifidelio (http://www.hifidelio.nl/). Als ik de beschrijving en specs lees dan klinkt dat erg interessant. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het goed icm iTunes?

Dank voor je reactie.

WD

ziet er wel goed uit alleen is 80gb te weinig. Waarschijnlijk zit er een 3.5" in die je makkelijk kan vervangen maar toch..

Ze hebben eeen MacWorld Award gekregen, dus met de Mac-compatibiliteit zal het wel goed zitten.

Van de site van Hifidelio:

[i:b5a577e27e]Wat betekent precies “Integratie met iTunes”?

De Hifidelio ondersteund Apple’s Rendezvous technologie en gedraagt zich in een netwerk net als elke andere iTunes server/client, de Hifidelio stelt zijn eigen library ter beschikkeing en zoekt naar ander libraries. De Hifidelio “ziet” alle music servers en kan hun muziekbestanden afspelen. Net als alle andere clients de muziekbestanden op de Hifidelio kunnen zien en afspelen. Afspeellijsten (“playlists”) kunnen ook onderling gebruikt worden.
[/i:b5a577e27e]

Waarom is 80 Gb te weinig? Ik heb er nu zo’n 25 gevuld en kan 11,7 dagen continue naar muziek luisteren. Reken dus maar uit wat je met 80 Gb kunt doen.

Omdat er ook mensen zijn die meer hebben... ;)

Bovendien kost bv een 200gb hd geen drol meer.

Wat een heftig ding! Wel een beetje prijzig om 'meteen', zomaar aan te schaffen... Erg cool dat er eindelijk eens een stand-alone product is wat er a) goed uit ziet b) veel opties heeft c) compatible is met itunes, je huidige versterker/lp en optical drive heeft!

Echt heel mooi! :slight_smile:

[quote:c7cb4ed33d="lowfi"]ziet er wel goed uit alleen is 80gb te weinig. Waarschijnlijk zit er een 3.5" in die je makkelijk kan vervangen maar toch..[/quote:c7cb4ed33d]

In dat geval kun je nog kiezen voor de Hifidelio 160 PRO:

[i:c7cb4ed33d]De Hifidelio 160 PRO heeft 160 GB capaciteit en kan daarmee dus tot 40.000 songs opslaan! De Hifidelio 160 PRO is ook voorzien van de 2.0 PRO software waarmee deze uitvoering dus over internetradio en dynamiekcompressie beschikt. Tevens is een hogere kwaliteit MP3 mogelijk, namelijk 320 kb/s en is er keuze uit meerdere sampling rates en het contrast van het display is instelbaar. Verder is de Hifidelio 160 PRO uitgevoerd met vergulde uitgangen en worden hoogwaardige cinch en toslink kabels standaard meegeleverd.[/i:c7cb4ed33d]