Iemand ervaring met Lilipod of dergelijke?

Ik ben erover aan't nadenken om een stof- en waterdichte case te kopen voor m'n iPod (ivm vakantieplannen). Het is niet de bedoeling dat ik er mee ga duiken ofzo, maar ik wil er bv wel mee op 't strand kunnen liggen.

Heeft er iemand hier ervaring met bv de Lilipod, oPod of ander alternatief?

Lilipod:
[img:4e3f11bee0]http://users.telenet.be/ibox/iBox/lilipod.jpg[/img:4e3f11bee0]

oPod: (net uit, dus waarschijnlijk niemand ervaring mee :?)
[img:4e3f11bee0]http://users.telenet.be/ibox/iBox/opod.gif[/img:4e3f11bee0]

Dank

Ik heb met beide produkten geen ervaring. Echter, bescherming van apparatuur tegen water en/of stof is zeer moeilijk, en ik vrees dat deze produkten meer beloven dan ze kunnen waarmaken. Ze zijn er natuurlijk wel leuk uit. Maar ja, 'hipper zijn' dan een onbeschermde iPod kan niet! Persoonlijk zou ik voor een goedkopere oplossing gaan: even langs de MediaMarkt gaan ofzo, en bij de afdeling Fotoapparatuur/Mobiele telefoons een tasje met ritssluiting kopen. Lijkt me afdoende om mee te zonnen op het strand.

Ik heb een iets andere ervaring: de Vierdaagse van Nijmegen. Ik heb door vermoeidheid heel wat apparatuur tegen het asfalt zien landen. Bovendien verwacht ik dat deze oplossingen geen bescherming bieden tegen langdurige blootstelling aan water of zand. Zo'n sluiting tik je makkelijk per ongeluk open. Je kan beter een goedkopere MP3 speler mee op het strand nemen, dan risico te lopen met een dure iPod.

[quote:80d5d61f49]Je kan beter een goedkopere MP3 speler mee op het strand nemen, dan risico te lopen met een dure iPod.[/quote:80d5d61f49]

Tja, beter advies dan dit kan je niet krijgen! Oh nee, wacht! Hier is er nog een:

GEWOON NIET NAAR HET STRAND GAAN! EN ENKEL IN EEN STOFVRIJE RUIMTE MET OVERDRUK NAAR JE iPOD LUISTEREN!

Sorry, flauwe bui…

Succes met de keuze!

ik ook een beetje melig; misschien een condoom erom heen? Wel zo veilig!!!

[quote:8743c2603a="nma"][quote:8743c2603a]Je kan beter een goedkopere MP3 speler mee op het strand nemen, dan risico te lopen met een dure iPod.[/quote:8743c2603a]

Tja, beter advies dan dit kan je niet krijgen! Oh nee, wacht! Hier is er nog een:

GEWOON NIET NAAR HET STRAND GAAN! EN ENKEL IN EEN STOFVRIJE RUIMTE MET OVERDRUK NAAR JE iPOD LUISTEREN!

Sorry, flauwe bui…

Succes met de keuze![/quote:8743c2603a]

idd een iPod koop je om altijd te gebruiken. ( gewoon beetje voorzichtig zijn)

Ik vind dit soort beschermingen dus goed als ze werken.

de nieuwe ipod heeft geen bewegende delen behalfe de lock knop...daar een stukje tape eromheen en hij kan prima mee naar het strand dacht ik zo...een fototoestel word toch ook wel eens meegenomen?

[quote:1c85b3cf1a]ik ook een beetje melig; misschien een condoom erom heen? Wel zo veilig![/quote:1c85b3cf1a]

Haha! Maar wel het beste idee van vandaag! Blijf ik zitten met een vraag: welke smaak?