iemand hetzelfde probleem met een digi 001?

sinds de security update van 9-5-5 starten al mijn audio-applicaties niet meer, behalve pro-tools zelf. Wanneer pro tools de geluidskaart bezet, dan starten die andere applicaties wel en vinden ze de headphone out als uitgang. what the f%$# is going on???

heb je PT LE 6.9 al gedownload?? daar zit ook een nieuwe core audio driver van digidesign bij. dit soort dingen komt altijd heel nauw bij Protools! En welke MacosX versie?

[quote:cbd28e432f="markaugust"]what the f%$# is going on???[/quote:cbd28e432f]

Wel markaugust, ik kan je vertellen dat Digidesign de Digi001 al sinds 10.3.5 niet meer ondersteunt.
En officieel tot en met Pro Tools 6.4.
Volgens mij is die security update alleen voor 10.3.9.

Het houdt een keer op man! Welkom in hardware software land.
Tijd voor een major upgrade naar andere hardware of blijven hangen met een aparte installatie van OS X en PT.

De laatst ondersteunde versie van PT onder OSX met een DIGI 001 is versie 6.4, hogere PT-versies en drivers laten zich niet zomaar installeren. PT 6.4-problemen met OSX versies boven de 10.3.5 heb ik niet meegemaakt, bij mij werkt 6.4 met de bijbehorende versie van de coreaudiodriver prima onder 10.3.9.

Ik heb het ook even geprobeerd; de coreaudiodriver van PT 6.4 geeft bij mij geen enkel probleem bij gebruik van andere audioapps onder 10.3.9. Zodra PT is gequit is de coraudiodriver voor iedere andere app die ik via de digi 001 laat lopen beschikbaar.
Staat je audiosetup (het programma Audio/midi) nog wel goed ingesteld?