Iets beters dan LimeWire voor OS 9.2???

Haai ik heb een vraagje waar jullie vast wel antwoord op hebben: Mijn iMac draait nog op OS 9.2, en ik download met LimeWire. Nu las ik ergens op dit forum dat Poisoned veel beter en sneller is dan LimeWire. Toen ik Poisoned ging downloaden bleek dat dit programma alleen werkt met OS X of hoger. Kan ik Poisoned ook ergens downloaden voor OS 9.2 of weet iemand een alternatief? LimeWire werkt bij erg slecht en als ie al download dan erg traag! Wie kan mij helpen?!?! Alvast bedankt voor de hulp!

xxx sabina :apple:

Ben zelf een tijdje met iSwipe ([url]http://www.hillmanminx.net/iswipe/[/url]) aan de gang geweest. Resultaten waren wisselend, maar het proberen waard. Kijk anders eens op [url]www.macorchard.com[/url] Succes, Edwin

Misschien moet je limewire ff updaten. Misschien gaat het dan beter want hier heb ik geen probs

Ik heb met beide progammas gewerkt en LIME WIRE is toch een stuk beter dan poisoned. Hij haalt meer binnen en de snelheid van poisoned is ook niet schrikbarend hoor.

ik vond limewire maar crap, napster was het enige dat normaal werkte onder OS9 bij mij. op OSX heb ik Acquisition en daarmee heb ik tot nu toe alles kunnen vinden wat ik wilde. Maar goed.. dat was dus even half off-topic.

LW leek mij ook het enige alternatief op OS9... totdat ik kazaa (via VPC) had.... je kan een hoop zeggen over Windozen.... maar dat 'sharen' doen ze toch ietsjes ruimer dan wij...

Het fijne aan Poisoned is dat hij dus ook Kazaa meeneemt en dus bij veel kan komen, maar ook Gnutella, waar je weer veel Mac-bende vindt. Met snelheid heb ik geen problemen… Heb laatst een (overigens niet-werkende) versie van Panther binnengehaald in een kwartier per cd… (150 Kbps over een Wanadoo basic…)

ok bedankt voor de info... :)

gr :apple: sabina