iets meer windows compatible?

hoi, misschien is het heel erg om te vragen, maar ik werk op mijn werk veel met windows (helaas). zijn er tooltjes om bv:

-als ik in de dock een applicatie klik dat ie weer verdwijnt met een 2e klik (net als in de windows taakbalk dus)

-dat ik een window kan sluiten met (ook) knopjes rechts (ik ga thuis vanzelf dus vaak met de muis naar rechts ipv links)

-dat als ik op het “size” knopje druk, het window dan ook het hele scherm vult ipv een willekeurige andere grote

meer eigenlijk niet geloof ik, veel meer is er niet over te nemen denk ik…:slight_smile:

ferdimac

Ja, zo wil ik ook al een tijdje op XP een tooltje om

• Als ik op de taskbar klik op een applicatie, dat ik naar de juiste virtuele desktop spring ipv dat de applicatie verdwijnt

• dat ik een window kan sluiten en minimaliseren met ook knopjes links

• dat als ik op het size knopje druk het window zichzelf optimaliseert, ipv dat ik een 1920x1200 browser scherm heb met daarin een 600px brede website …

Oftewel… OSX is geen Windows, probeer het dat ook niet te maken. De meeste mensen zijn flexibel genoeg om na een tijdje met beide OS’en goed uit de voeten te kunnen…

Verdorie, zitten die knopjes aan de andere kant? Ik vond het al zo raar...

Twee schermen: rechts Leopard, links ikspee (VMware). Dan zitten die knopjes vlak naast elkaar :) Heel handig! Zoo.., op het kruisje klikken, sh*t, nou sluit ik Iexplorer weer af :x