iets raaars

Gisteravond wilde ik me mac uitzetten en telkens als ik op zet uit klikte verdween het beeld en laadde de desktop zichzelf weer, dit gebeurde iedere keer dat ik het probeerde. Toen heb ik toch maar de uitknop ingedrukt gehouden. :?

Vanochtend zette ik heb aan en na het appeltje ging het beeld uit en kreeg ik weer het appeltje, maar die keer ging wel goed daarna.

Iemand een idee wat dit nou kan zijn??

Groetjes,
Joyce

Een schreeuw om aandacht... :D

Pepe, je was met net voor...

Maar Lady, kijk het nog ff aan… misschien zat er een app. niet lekker in zijn vel, en verhinderde de afsluitprocedure… kijk dan als ie weer tevoorschijn komt of er nog programma’s open staan en force quit deze… misschien gaat het daarna wel… [hoop dat dit help, of dat het niet meer gebeurd]

Ik kijk het nog wel ff aan, maar het lijkt erop dattie wel alles afsluit en als ie weer tevoorschijn kwam is het net alsof hij opnieuw is ingelogd want dan wordt alles opnieuw geladen, proteus autostart etc.

Gister weer hetzelfde verhaal met afsluiten, het enige dat wel werkt is eerst uitloggen en vanuit het inlogscherm op uitzetten klikken. Het viel me trouwens ook op dat nu iedere keer bij de desktop laden het scherm een keer blauw flitst zegmaar.

Iemand al een idee?

Een epileptische schreeuw om aandacht ? :wink:

Nee,echt geen idee. :frowning: