Iets 'slims' doen in apple mail

Hallo,

Ik heb een vraagje. Tot nu toe werkte ik in entourage, maar met de nieuwe Tiger update wil ik ‘mail’ gaan gebruiken.

Echter, stuit ik op een probleempje. Ik stuur veel mails weg die bestemd zijn voor bepaalde projecten of onderwerpen. In Entourage maakte ik dan een project aan. En ik ‘markeerde’ het mailtje als project. Heel makkelijk.

Maar in mail kan dat niet? Of is er een truukje. Toepassing is dat met een druk op de knop alle mail in het kader van een ‘bepaald’ onderwerp tevoorschijn wil toveren. Met de slimme postbus kan zoiets niet helemaal.

Op dit moment zit er wel een ‘markeer’ functie in mail. Maar de onderwerpen van MARKEER kan ik niet aanpassen. Volgens mij.

Kan iemand mij helpen?

Wacht op de update/upgrade van [b:ef6279929a][url=http://crm4mac.nl/]Crm4Mac[/url][/b:ef6279929a]. Dit benadert een beetje wat Entourage kan.

Als je een mail wilt aanpassen die je al in een box hebt staan , kun je die slepen naar draft aan passen en saven en weer terug slepen naar de map waar die instond , misschien heb je daar wat aan.