IGOR editor

Om zelf maps, missions e.d. voor Ghost Recon te maken heb je het programma IGOR nodig. Weet iemand waar of hoe je aan dit programma kunt komen?

MSS dit forum even doorbladeren of even zelf vragen http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=frm&s=400102&f=968101922 Han

Niet, het is alleen voor PC beschikbaar en wordt standaard bij de Ghost Recon pc versie bijgeleverd. Vergeet het modden trouwens maar want zojuist is gisteren Ghost Recon 2 aangekondigd.

Voor meer info en veel entertainment onder fellow Ghosts check www.ghostrecon.net, en het forum waar veel altijd hulp is.

Cool dat er steeds nog interesse is voor GR in de mac community

Oh en mocht je deze site http://dynamic.gamespy.com/~damnr6/macmods/index.shtml niet kennen zou ik zeker even kijken voor mods die op de mac gespeeld kunnen worden.

Bedankt Bluerose,

als de systeem eisen hetzelfde zijn als voor Rainbow six - ravenshield, ga ik vast maar sparen voor een g6.

cu

[quote:2f1b564127="Deckard"] cu[/quote:2f1b564127]

CU op de battlefields, met de dood in de ogen :lol:

Bluerose, mijn nickname op gameranger is " Zut Alors" , een vriend van mij host vaak onder de naam " the Ghost", kom een keertje langs als je online bent, kunnen wij misschien nog wat leren.

Check, maarre mijn vellen worden ook nog regelmatig van mijn ogen afgeschoten hoor.

Ik zal Gameranger eens opzoeken, ben daar nog nooit geweest. ZIt veel op de dedicated server van ghostrecon.net. Kom ook eens kijken (te vinden op het forum, even registreren voor de laatste password), erg leuke mensen daar.

Hoe doen jullie het trouwens met communiceren? Werken jullie met voice com? Bijna iedereen werkt met TeamSpeak op de pc maar ik heb nog niets gevonden wat compartible is met mac.

ik heb de premium verie van gameranger, en een headset zodat je in game en in-team kan communiseren. Dat werkt nog niet optimaal, dus meestal doen we dat via de (tekst) team chat, maar dan ben je meestal al weggeknald als je een bericht intypt.

ben nog aan het uitzoeken waar het aan ligt aan d machine of aan de headset.