ik ben eigenaar van een Mac Mini

ik ben dit bericht aan het typen met mijn Mac mini (1.25 Ghz G4, 512M RAM, Bluetooth ingebouwd). Ik wou eigenlijk een goedkoper model, maar die verkochten ze daar niet?

ik kan alle mogelijke switchers zeggen om er gewoon voor te gaan. :smiley:

PRECIES!

Jep ik ben nu 2 weken iMac gebruiker en ben overtuigd. Niet langer twijfelen jongens :) Als je genoeg geld hebt ga er op af. 8)

ik heb sinds kort ook een Mac mini, maar was al bekend met de mac omdat mn pa het gebruikt voor fotobewerking etc en beneden stond al als huiscomputer een eMac, maar zeker voor alle windows gebruikers: SWITCH!

Eneuh... is het nou zo'n grote omschakeling? Ik gebruik namelijk zelf mijn hele leven al mac's (sinds de classic) dus weet eigenlijk niet hoe groot zo'n stap is voor een 'switcher' (gatver, wat een woord... alsof je aan partnerruil doet) :P

Enfin, was daar even beniewd naar…

Greetz

[quote:ea2d968f5b="Oxbowsurfer"]Eneuh... is het nou zo'n grote omschakeling? Ik gebruik namelijk zelf mijn hele leven al mac's (sinds de classic) dus weet eigenlijk niet hoe groot zo'n stap is voor een 'switcher' (gatver, wat een woord... alsof je aan partnerruil doet) :P

Enfin, was daar even beniewd naar…

Greetz[/quote:ea2d968f5b]

het is zekers wel een grote omschakeling… zeker als je van een win 98 pc vol met rotte spyware komt…
ik gebruik op mijn werk XP en ik merk het dagelijks dat OSX veeeeeel beter is…

switchers idd een naar woordje… doet me denken aan swingers…

[quote:8e873a4b28="Oxbowsurfer"]Eneuh... is het nou zo'n grote omschakeling?[/quote:8e873a4b28]

Ik heb nu sinds kort een eMac en ben geswitched van een Toshiba notebook met Win98SE. Ik heb ook al bij iemand anders een paar keer met WinXP gewerkt (geploeterd). Nou ik moet zeggen Mac OSX is een verademing. Alles werkt en precies zoals je zou verwachten. Er is duidelijk meer energie gestopt in de user interface dan bij Windows.

Ik ben vanaf donderdag ook een macmini eigenaar , ik ben echt heel erg benieuwd , ik ben geen switcher , ik heb nu een powermac g4 450 mhz maar ik ga overstappen naar de mac mini , deze blijkt sneller te zijn voor de dingen waarvoor ik hem ga gebruiken

ik ben benieuwd

zag laatst ook dat men OSX draaide op een PC, moet je daar dan een hack voor hebben of kan dat zomaar???

Gefeliciteerd trouwens met je mac! :D:D:D ik kan niet wachten totdat ik de mijne binnen heb…!!!

[quote:d3d456c4f3="Randy"]zag laatst ook dat men OSX draaide op een PC, moet je daar dan een hack voor hebben of kan dat zomaar???

Gefeliciteerd trouwens met je mac! :D:D:D ik kan niet wachten totdat ik de mijne binnen heb…!!![/quote:d3d456c4f3]

Nee OSX kan je niet op een PC draaien. Wat jij hebt gezien is een ‘skin’ voor XP die Windows eruit laat zien als OSX. Maar je blijft op XP werken met alle gemakken en ongemakken van dat systeem.

[quote:fa01e9c40d="Randy"]zag laatst ook dat men OSX draaide op een PC, moet je daar dan een hack voor hebben of kan dat zomaar???

Gefeliciteerd trouwens met je mac! :D:D:D ik kan niet wachten totdat ik de mijne binnen heb…!!![/quote:fa01e9c40d]
Waarschijnlijk is daar dan een skin of PearPC voor gebruikt. Met Pear PC kun je o.a. OSX als een soort van remote dekstop achtig iets binnen in je windows draaien.
Meer info op www.pearpc.net