Ik ben ook om.

Ben nieuw op dit forum.

Nog een paar nachtjes slapen dan komt mijn G5 2.7 met 20" monitor .
Ben om gegaan omdat een maat van mij werkt met een Apple ,en ook bij een zaak werkt waar ze Apple verkopen(soort groothandel).
Kon hem redelijk goedkoop kopen ,tegen inkoopprijs.

Ben zeer benieuwd hoe het allemaal zal werken ,ben niet bekend met OSX dus zal ik wel regelmatig een vraagje stellen.

Voorlopig blijft het Win ding nog staan todat ik… :apple: fan ben.

Japii

[quote:6953b51828="Japii"]Voorlopig blijft het Win ding nog staan todat ik.......... :apple: fan ben. [/quote:6953b51828] Dat zal niet lang duren :D

Welcome bij de club.

De een hoeft de ander niet te vervangen. Wat dacht je van een symbiose ;).

Welkom op dit Forum, En welkom in de Apple wereld ! Je zult zien dat je heel snel Mac-fan bent ! :wink:

Welkom en feli, maar doe die windows bak nog maar niet weg, je zult zien dat er toch wel dingen zijn die niet op een mac kunnen...... Is overigens wel HEEEEEEL erg weinig :)

verkoop die windows bak en koop van dat geld virtual pc zou ik zeggen..

Hou je Windows bak voor games. :wink:

Goede keuze !!! :lol: Welkom!

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd, vergeet vooral geen foto te plaatsen als je je macje binnen hebt!

en… Welkom op het forum :smiley:

Kort samengevat:

Apple → :lol:
Windowsbak → :cry:

Veel plezier ermee.

Ik heb sinds eergisteren ook mn iMac G5 20" binnen met 1GB geheugen....Loopt als een zonnetje...Denk dat mn Windoos machine onder een laag stof komt te zitten.

[quote:5caf76e08c="Johnny"]Ik heb sinds eergisteren ook mn iMac G5 20" binnen met 1GB geheugen....Loopt als een zonnetje...Denk dat mn Windoos machine onder een laag stof komt te zitten.[/quote:5caf76e08c]

Gefeliciteerd, Ik krijg er ook een !