Ik doe ook effe mee! (Panther screenshot)

[img:546fc47729]http://members1.chello.nl/~t.vdmolen/panther.gif[/img:546fc47729]

EN? Bevalt het je? Wat voor mac heb je en hoe groot is de speedboost?

Hè bah, probeer je ons de ogen uit te steken? :wink:

niet alles is lekker vertaalt bij 10.3 Dev release, dus trek je conseklusies maar niet zo snel Peter O

'Back', 'view' en 'action' zijn ook niet zo lekker uitgelijnd.

Idd. ja :? Geeft je wel te denken...

[quote:65580b7281]'Back', 'view' en 'action' zijn ook niet zo lekker uitgelijnd.[/quote:65580b7281]

Ey yo fok dat, we zien het over een paar maanden wel, toCH?

Ik zie dat je ook nog een partitie 10.2.6 hebt .. kun je daar ook nog naartoe booten? Zou wel heel relaxed zijn ....

Ben toch benieuwd wat er toch op de CD-RW staat die 'Test' heet :P.

[quote:65a3419d14="WebJ"]Ben toch benieuwd wat er toch op de CD-RW staat die 'Test' heet :P.[/quote:65a3419d14]

Allereerst wat duidelijk maken! Ik heb een eMac 700 met 1024 MB RAM.
Finder is retesnel! Begint weer op OS 9 te lijken. Veel vertaal fouten!
Rechtermuisknop menu doet het niet. Opstartschijf weigert soms dienst.
Toast doet het niet (springt er meteen uit)

Ik heb mijn brander vervangen die in de eMac zat (een sony crx140E) vervangen door een Lite-On 48246K. Deze wordt standaard niet ondersteund onder OS 2.6 én 10.3. Ik moest de plugin herschrijven en daarna mijn brander testen, vandaar test.

Oja, dit plaatje was eigenlijk bedoelt om bij de preview screenshots te plaatsen maar Safari is zelfs in 10.3 wat buggy.

Als er vragen zijn dan lees ik het wel!

Is al eerder gevraagd maar ik zie ook nog 10.2.6; kan je daar ook nog in opstarten? Anders is het installeren wel de moeite waard ( :? )

Ik heb ook 10.3 preview geïnstalleerd en daar word gelijk iChat AV geïnstalleerd... Ik heb een clean install gedaan... vreemd...

[quote:73bd51601b="WebJ"]Is al eerder gevraagd maar ik zie ook nog 10.2.6; kan je daar ook nog in opstarten? Anders is het installeren wel de moeite waard ( :? )[/quote:73bd51601b]

Tuurlijk kan ik daar nog in opstarten! Vice versa en ook weer andersom :smiley:

Versie 0951 KDX is al uit....

Mooi, IK WIL OOK PANTHER!

[img:e21497e7f3]http://www.xs4all.nl/~jsev/screen2.jpg[/img:e21497e7f3]

leuk hoor panther.... Maar wanneer kunnen we het nu kopen? Ik weet het, ben ongeduldig... :roll:

bittorrent download?

neeej kopen

lijkt me stug dat ie het al gekocht heeft... (duh)

ja dat bedoel ik dus nie...wanneer is het te koop?