Ik heb een iPod mini !!!!

ik was in amsterdam bij Apple Centre Centraal Station en ik heb een IPOD MINI gekocht!!!! Jippie :D :D :D :D :D :D :D ze hebben alle kleuren, ik heb de zilveren genomen. Echt vet klein. ik ben echt blij :P :P :P

Lucky you, veel plezier

Pete

nou gefeliciteerd dan maar, veel plezier ermee

greetzz

Veel plezier mee!! :D

:P ... ze zijn één dag te vroeg! :wink:

[quote:5739d1bbdd="diotav"]:P ... ze zijn één dag te vroeg! :wink:[/quote:5739d1bbdd] TE VROEG :? Die dingen hadden hier al maanden geleden moeten zijn :P

nog ff een vraagje zat er een nl handleiding bij?

[quote:09220d7730="WildCard"][quote:09220d7730="diotav"]:P ... ze zijn één dag te vroeg! :wink:[/quote:09220d7730] TE VROEG :? Die dingen hadden hier al maanden geleden moeten zijn :P[/quote:09220d7730]

Ja oké … das waar! :wink:

Er zit wel een papiere handleiding bij maar niet in het nederlands. Wel op CD

Voor Apple producten is een handleiding overbodig ;-)

Mensen tis allemaal prachtig, maar ik vind dit wel een beetje vervuiling van het forum. Dat over je iPod mini had je ook in de Lounge kunnen plaatsen.

En in algemeen, gadgets en in hardware. Nou enn...

[quote:09162c021d="rubio"]Er zit wel een papiere handleiding bij maar niet in het nederlands. Wel op CD[/quote:09162c021d]

hm, ik heb een Duitse en een Franstalige papieren handleiding…(op cd eigenlijk niet naar handleiding gezocht…)

laat ik nou net een poepbruine hebben gekocht !!! :lol:

met een slavische handleiding btw… :frowning: ach is ook nie belangrijk … apple doet niet aan uitleg :lol:

Ik heb nu ook zo'n roze iPod mini. Hij is inderdaad erg klein als je de 'echte' iPod en de mini langs elkaar in het dock zet. Ik krijg het alleen niet voor elkaar 2 iPods goed te laten werken op 1 apple :cry:

[quote:3b754d3bdb="Jesper"]Mensen tis allemaal prachtig, maar ik vind dit wel een beetje vervuiling van het forum. Dat over je iPod mini had je ook in de Lounge kunnen plaatsen.[/quote:3b754d3bdb]

volgens my is het de bedoeling dat je ipod gereleteerde dingen hier post :?

Precies ja :wink: