Ik heb men iBookie

Kreeg hem vandaag binnen. Ik zette hem aan, nou alles perfect. Zou bijna gaan denken dat het hele Apple gebeuren van een andere planeet komt, het mac os heb je redelijk snel onder de knie qua basisstuff. Office 2004 geinstalleerd alles deed perfect en nog een dingetje wat me gelijk op valt: HIJ LOOPT NIET VAST :D

[mod:2b5841ec2d=“Apollo”]Zo te lezen heeft je iBook een Caps Lock toets die vast zit.
S.v.p. geen topictitels in caps![/mod:2b5841ec2d]

De dag is nog niet om... :P

Goed he!

Maar vergeet niet: Office blijft een MS-product! Haha! Update office even, want bij mij liep Excel wel vast (voor de update)

Veel plezier met je iBook!

:apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple: :apple:

ja gefeliciteerd, kiijk uit met die windows troep...

dat is ook de engiste microsoft shit die bij mij op men ibookie komt!

Gefeliciteerd met je iBook.

Hee De Henk, Office is géén Windows troep. Komt wel van Microsoft maar werkt prima. Loopt hier niet vaker vast dan Logic, van Apple. :wink: Statics, gefeliciteerd! Ik heb mijn iBookie nu bijna twee jaar en hij gaat maar door.

Van harte gefeliciteerd en welkom in de wondere wereld van de mac waar alles logisch is en waar alles van een leie dakje loopt! :lol: (wow, ik word poetisch :P)

[quote:f94e146ee8="MrSharky"]Van harte gefeliciteerd en welkom in de wondere wereld van de mac waar alles logisch is en waar alles van een leie dakje loopt! :lol: (wow, ik word poetisch :P)[/quote:f94e146ee8]

Je kan het niet genoeg benadrukken Sharky 8)