Ik hoor de telefoon niet afgaan

Als er gebeld wordt, hoor ik de iPhone nauwelijks. Kan je ergens volume van telefoonsignaal onafhankelijk harder laten klinken dan het normale geluid (klikjes, muziek, etc.)

Of moet ik gewoon een beltoon eropzetten de erg hard opgenomen is?
Hoe doe je dat overigens een MP3 gebruiken als belton?

Ja, in ruststand de volume naar boven instellen (met volumeknop aan de linkerkant). Dan wordt het 'ringer' volume hoger ingesteld. MP3 als beltoon kan alleen via iTunes (ringtone kopen) of via gratis met Garageband (Apple software voor op de Mac).

[quote:a8782c7214="Ian83"]Ja, in ruststand de volume naar boven instellen (met volumeknop aan de linkerkant). Dan wordt het 'ringer' volume hoger ingesteld.[/quote:a8782c7214]

Maar dan wordt alle geluiden (bijv. het toetsenbord geklik bij het intikken van een SMS) die de iPhone produceert harder. Dat wil ik dus niet.

De enige mogelijkheden die ik kan bedenken is inderdaad een ringtone met verhoogd volume gebruiken of een app zoeken die dat doet (weet niet of die bestaan).

Hier vind je een handleiding om een ringtone te maken met iTunes!

http://www.iphoneclub.nl/16973/ringtones-voor-de-iphone-maken-met-itunes-8/

Gewoon bij instellingen het geluid van je beltoon aanpassen, dat beinvloed niet de rest van de geluiden in spelletjes of muziek.

Nergens voor nodig om een andere beltoon te maken dus, wel fijn dat je nu direct weet hoe dat moet. :expressionless:

Nee, maar de systeemgeluidjes (klikjes, slot e.d.) wel, dus dat is niet de oplossing. Bovendien is dat dezelfde oplossing als van mijn eerste post, alleen anders uitgevoerd.

[quote:8f44d3480c="Kokos"]Hier vind je een handleiding om een ringtone te maken met iTunes!

http://www.iphoneclub.nl/16973/ringtones-voor-de-iphone-maken-met-itunes-8/[/quote:8f44d3480c]

Toppie :slight_smile: echt cool :). Beetje narcistisch nu: van mijn eigen tracks een ringtone maken :stuck_out_tongue:

Nuttige titel ook .....

Als je de andere geluiden niet wilt horen kan je ze uitzetten, of je zet je telefoon op trillen