Ik kan plotseling geen filmpjes meer zien op Youtube.

Sinds gisteravond kan ik ineens mijn favoriete video's niet meer openen op Youtube, het schermpje blijft zwart. Ik heb de meest recente versie van Adobe Flashplayer, dus daaraan ligt het niet. Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben? Ik heb voor zover ik weet, geen instellingen veranderd. Hoop dat iemand iets weet, want dit is niet fijn.

Ik heb trouwens een Macbook, versie 10.6.8.

Als je op je eigen avatar klikt krijg je de optie 'Bewerk'.

[img]/uploads/community/9e13e388b45246d51d137af46db6a5cc0f989f25_0.png[/img]

Enfin:

Flashplayer verwijden (liefst met de uninstaller van Adobe), en dan weer opnieuw installeren schijnt nogal eens te helpen.

Bedankt voor de tip over het bewerken! Maar het verwijderen en opnieuw installeren van AFP heb ik gisteravond al gedaan, heeft helaas niks geholpen...
Leuk dat je Boe als avatar hebt trouwens, zo'n leuke film!

Heb je het verschijnsel bij Youtube in elke browser?

Bedoel je bij elk filmpje? In dat geval, nee, hier en daar kan ik wel een filmpje openen, maar mijn favorieten bijna allemaal niet.

Wellicht heb je je aangemeld als Html5 tester zo ja dan zou ik dat gelijk weer ongedaan maken want dat zorgt ook voor conflicten.

Afmelden html5 kan hier http://www.youtube.com/html5?gl=NL&hl=nl

Vorige week had ik dat ook. Ik heb Adblock ooit geinstalleerd. Deze had een update gekregen en heb die opnieuw verwijderd en toen was het opgelost.

Beste Poing. Heel erg bedankt, jouw suggestie was de juiste! Alleen heb ik me nooit aangemeld voor de Html5 tester, dus dat moet iets zijn dat ongevraagd en automatisch is gebeurd. Maar goed, alles is weer als vanouds! Joepie!