Ik krijg Incoming niet werkend

Hallo,

Ik heb het spelletje Incoming gekocht en geinstalleerd. Ik krijg het alleen niet aan de gang. Kan iemand iets in onderstaande logbestand zien wat kan duiden op het probleem?

===== zaterdag 26 november 2005 9:22:07 uur Europe/Amsterdam =====

Host Name: MacMini-Patrick
Date/Time: 2005-11-26 09:22:23.802 +0100
OS Version: 10.4.3 (Build 8F46)
Report Version: 3

Command: Incoming
Path: /Users/patrick/Spellen/Incoming.app/Contents/MacOS/Incoming
Parent: WindowServer [68]

Version: Incoming version 0.1 (57)

PID: 303
Thread: Unknown

Link (dyld) error:

Library not loaded: @executable_path/…/Frameworks/FixedAddressSpaceForSaving.framework/Versions/A/FixedAddressSpaceForSaving
Referenced from: /Users/patrick/Spellen/Incoming.app/Contents/MacOS/Incoming
Reason: image not found

Blijkbaar is een of andere bibliotheek niet geladen. Probeer het spel eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht dit niet helpen, probeer dan even het spel op een andere Mac te installeren en kijk of het daar wel werkt.

[quote:9f5243a5cd="masuran"]Blijkbaar is een of andere bibliotheek niet geladen. Probeer het spel eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht dit niet helpen, probeer dan even het spel op een andere Mac te installeren en kijk of het daar wel werkt.[/quote:9f5243a5cd]

Ik h het even op een iBook geprobeerd. Dezelfde melding. Jammer, misschien werkt he gewoon niet met 10.4.3 er staat in de specs 10.1.5 of hoger. Ik heb ook al een paar keer gemaild naar MacPlay en Rage maar die reageren gewoon niet. :x

patches? mischin moet je dat eens proberen