Ik wil album-rating in iTunes!

Ik wil echt zo snel mogelijk een album-rating hebben in iTunes! Nu kan je alleen maar apparte liekes beoordelen. Maar ik luister meestal naar 1 volledige album, en dan de volgende... Wachten op de 4.1 zekers... :?

Selecteer de nummers waarvan je de rating wil veranderen, typ Apple + I (of selecteer info uit het Archief menu!) Je kan nu in een keer alle liedjes die je hebt geselecteerd een rating geven, zo kun je sorteren op album, alle liedjes uit dat album selecteren en violà.

[quote:cf86b97cb4="web"]Selecteer de nummers waarvan je de rating wil veranderen, typ Apple + I (of selecteer info uit het Archief menu!) Je kan nu in een keer alle liedjes die je hebt geselecteerd een rating geven, zo kun je sorteren op album, alle liedjes uit dat album selecteren en violà.[/quote:cf86b97cb4]

nope, want dan worden de albums alfabetisch gerangschikt en niet per Beoordeling. En ik wil ook nog wel appart liekes beoordelen é! Jep, kben ne moeilijke, maar ni den enigste denk ik!

Nu snap ik je niet meer helemaal.

Als ik het goed begrijp luister je naar liedjes per album. Maak dan een slimme afspeellijst die de naam van het album bevat, dan krijg je alleen die liedjes en die kan je dan apart beoordelen. Dan hoef je niet je hele bibliotheek (wat een naam) te gebruiken.