ik wil een ibook MAAR

hey, ik ben van plan me in de komende week ofzo een nieuwe laptop aan te kopen. ik zie de ibook 12" volledig zitten zeker met dat de zomer 2005 editie qua prijs qualiteit niet te kloppen is. en een volledig nieuw os zie ik ook totaal zitte, proheer namelijk heel graag nieuwe dingen uit. er is echter iets dat m'n plannen in de war zou kunnen gooien. aangezien ik nog steeds naar school ga moet ik de mogelijkheid hebben de software ,die op school wordt aangeleerd, kunnen runnen op mijn laptop. de meete programma's zijn doenbaar maar 2 zouden volgens mij een probleem kunnen vormen namelijk visual studio.net en oracle. mijn vraag aan jullie is nu of er mac versies voor deze software bestaan of er andere alternatieven zijn bvb via virtual pc ofzo want ik zou het echt jammer vinden dat ik door compatibiliteitsproblemen me geen ibook zou kunnen aanschaffen.

[url=http://www.oracle.com/technology/pub/articles/rohrer_macosx.html]Oracle[/url] op de Mac (gegoogled op oracle mac)

Ik ben bang dat visual studio.net niets wordt. Ik moet daar later op school ook nog mee bezig, maar dan ik gebruik ik gewoon de computers op school.

Als je dat .net gebeuren wilt doen ben je aangewezen op VPC.

M$ is niet zo vriendelijk dat ook voor de mac uit te brengen, heel gek. :slight_smile:

alvast bedankt, het oracle probleem zou dus niet langer een probleem vormen, ik had echter graag gewetenof iemand van jullie enige hands on ervaring heeft met visual studio in combinatie met virtual pc questie van een id te krijgen van hoe traag het nu effectief zou werken. het zit namelijk zo dat onze school kennende er geen al te zware toepassingen mee zullen moeten gebeuren dus ik zou graag weten of het leefbaar is?