ik wil geen 'Overlay Ads' in mijn embedded YouTube-filmpjes

Hopelijk weet iemand de oplossing, via google kan ik geen antwoord vinden. Probleem: Ik heb een HD-filmpje ge-upload naar Youtube en dat ge-embed in een website. Werkt prima, alleen komen er van die :x vervelende overlay-ads over de onderste 1/3 deel van de videokomen. Bloedirritant: :nietblij: ik wil dat niet. Nu heb ik al ergens gelezen dat die ads automatisch verschijnen als je rechten-muziek gebruikt. Er wordt idd een top-40 nummer gebruikt, maar rechten zijn netjes afgekocht. Weet iemand een code om dit 'uit' te zetten?

[quote:e1e3610979="decibel"]Hopelijk weet iemand de oplossing, via google kan ik geen antwoord vinden. [/quote:e1e3610979]

Ook niet bij YouTube zelf?

Joris

Waarom Youtube? Gebruik [url=http://Vimeo.com/]Vimeo.com[/url]. Daar heb je geen Ads.

[quote:628a0bf5f9="julesp"]Waarom Youtube? Gebruik [url=http://Vimeo.com/]Vimeo.com[/url]. Daar heb je geen Ads.[/quote:628a0bf5f9] wie zegt mij dat die over een jaar geen ads gaan gebruiken. youtube is ook jaren adloos geweest

Gaat er toch om dat Vimeo [b:c41b28b1e2]nu[/b:c41b28b1e2] geen ads heeft ;)

Volgens mij gaat het erom hoe TS [b:41646ce26f]nu[/b:41646ce26f] de overlay ads weg kan krijgen op Youtube.

Of het moet zijn dat ik de vraag verkeerd lees, kan hoor :wink:

dan nog is het een workaround en geen oplossing van het probleem.

ik zou zeggen, contact youtube en bewijs dat je de rechten heb en of ze de ad dus weg willen halen.

[quote:7081b8b95a="jtd"][quote:7081b8b95a="decibel"]Hopelijk weet iemand de oplossing, via google kan ik geen antwoord vinden. [/quote:7081b8b95a]

Ook niet bij YouTube zelf?

Joris[/quote:7081b8b95a]

Haha da’s een goeie! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb… :x Ik stuur ze morgen meteen een verzoek.
Oja: en de youtube-vimeo discussie is natuurlijk een heel ander verhaal :sealed:

Als premium Vimeo lid kun je video's embedden zonder ad's. Je betaald iets van $50,- per jaar dacht ik.

Geen muziek van een ander in je Youtube filmpjes gebruiken.

Zodra jij muziek gebruikt van een ander, heeft/neemt Youtube het recht om die ad erin te douwen.

Ga via youtube.com naar je “Account” en daar zie je een kadertje waar je meer informatie kunt vinden.

Dit staat er bij mij:

[quote:ca88e8e852]
Je video is daarom op de volgende locaties geblokkeerd:
Germany
Wat moet ik doen?

Je hoeft geen actie te ondernemen. Je video is nog steeds beschikbaar op alle locaties die hierboven niet worden genoemd. In bepaalde gevallen kunnen advertenties naast je video worden weergegeven.
Hoe kan ik de status van mijn video wijzigen?

De status van de video kan worden gewijzigd als de inhoudseigenaren een ander beleid selecteren. Je kunt het beste regelmatig controleren of er nieuwe opties beschikbaar zijn.

Je kunt auteursrechtclaims in bepaalde gevallen betwisten. Je kunt dit doen:

* als de inhoud verkeerd is geïdentificeerd en volledig door jou is gemaakt;
* als je meent dat je gebruik geen inbreuk maakt op auteursrecht (het gaat bijvoorbeeld om redelijk gebruik volgens de Amerikaanse wetgeving);
* als je een officiële licentie van de inhoudseigenaar hebt om deze inhoud te gebruiken.

Ik heb meer informatie nodig. Ik wil meer weten over de geschilprocedure.

Neem even de tijd om in ons Helpcentrum naar het gedeelte Beleid en auteursrechtrichtlijnen te gaan. Daar vind je meer informatie over auteursrechtwetten en onze service voor video-identificatie.
[/quote:ca88e8e852]