Ik zoek een progr. om xbox spellen te downloaden met spoed!!

Ik heb een tijdje geleden een "MICROSOFT" xbox gekocht, ik ga hem om laten bouwen en ik zoek daarvoor een goed programma om Xbox spellen mee te downloaden. WANT IK VIND DE SPELLEN VEEL EN VEELS TE DUUR!!! Kan iemand mij hier zo spoedig mogelijk mee helpen??? Heel erg graag!!

Alvast Bedankt

Tom

Wat jij wilt doen is hoogst illegaal. En wel een zeer ernstige inbreuk op de auteurswet. Daarom is dit het verkeerde medium voor een dergelijke vraag.

En daarnaast is het niet nodig hetzelfde 5 keer te posten, je hebt wel erg veel haast he

Sorry, maar ik heb echt al dagen en uren met mijn vader achter de comp. gezeten en ernaar gezocht alleen het lukt niet!

Tom

Tom, voortaan eerst even de regels van het forum lezen voordat je gaat posten.

Ten eerste is het erg onfatsoenlijk om een bericht in 5 forumcategorie├źn te crossposten. Ten tweede zoek je software om illegale software te downloaden, hetgeen op het randje is. Ik heb je cross-post rotzooi opgeruimd en dit topic gaat nu op slot.

We waarderen nieuwe leden zeer, maar gedrag zoals dit hebben liever niet. Hopelijk zul je hierna ook positieve bijdragen aan het forum leveren. Mocht je (normale) vragen hebben, dan is iedereen van harte bereid je te helpen. :slight_smile:

Ik heb al alles geprobeerd niet meer zo doen ik word hier verdrietig van! :cry: