Het lettertype dat Apple gebruikt voor ads heet myriad set. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden.
Als het topic wordt gesloten kun je de link ook mailen naar mijn PM-box.
Alvast bedankt!
Het lettertype dat Apple gebruikt voor ads heet myriad set. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden.
Als het topic wordt gesloten kun je de link ook mailen naar mijn PM-box.
Alvast bedankt!
Myriad zit toch standaard bij OSX bijgeleverd? Of wil je ze allemaal? Dan ben je hier verkeerd, officieel mag je daar dus niet om vragen hier op het forum, want lettertypes mag je niet zomaar uitwisselen..
Je moet gewoon op google zoeken naar een Font shop ofzo, die hebben um vast wel. Dat is dE goede en enige manier die je hier aangeraden mag worden.
[quote:5d7e2325c4="tijn22"]Myriad zit toch standaard bij OSX bijgeleverd? Of wil je ze allemaal? Dan ben je hier verkeerd, officieel mag je daar dus niet om vragen hier op het forum, want lettertypes mag je niet zomaar uitwisselen..[/quote:5d7e2325c4] Tuurlijk mag je erom vragen, misschien weet iemand namelijk wel waar je het kunt kopen.
Sorry, ik ga ook gelijk uit van het slechte in de mens... Je kunt het font natuurlijk gewoon kopen, bij Linotype ofzo.
Ik heb de lettertypes inmiddels in mijn bezit.
Bedankt allen voor de medewerking!