iLife 06 deinstalleren?

Ik ben niet van plan om iLife 06 te gaan kopen. Heb hem wel even geïnstalleerd. Kan ik die installatie weer ongedaan maken en terugkeren naar iLife 05?

De afzonderlijke programma's kun je gewoon in de prullenbak mikken. Maar als iPhoto 6 je fotobibliotheek heeft bijgewerkt, heb je wel een probleem, vrees ik. :?

Hoor ik hier: :? Illegale software ? :innocent:

Als je bieb is bijgewerkt kun je zonder een backup niet meer terug.

[quote:4dac206d07="Doulos"]Ik ben niet van plan om iLife 06 te gaan kopen. Heb hem wel even geïnstalleerd. Kan ik die installatie weer ongedaan maken en terugkeren naar iLife 05?[/quote:4dac206d07] Bevalt ie niet en waarom niet? Systeemkwestie? :?

[quote:a7db30e374="Uxmal"][quote:a7db30e374="Doulos"]Ik ben niet van plan om iLife 06 te gaan kopen. Heb hem wel even geïnstalleerd. Kan ik die installatie weer ongedaan maken en terugkeren naar iLife 05?[/quote:a7db30e374] Bevalt ie niet en waarom niet? Systeemkwestie? :?[/quote:a7db30e374]

Ik wil liever geen illegale software gebruiken. De eenvoud van bittorrent zorgde ervoor dat ik het pakket
alvast even heb uitgeprobeerd met het doel om hem toch te kopen. De verbeteringen zijn niet echt genoeg om een pakket aan te schaffen, vandaar mijn post over deïnstallatie.

Als ik niet meer terugkan, dan zal ik het pakket wel kopen natuurlijk. :mrgreen:

[quote:edc57eb143="Doulos"][quote:edc57eb143="Uxmal"][quote:edc57eb143="Doulos"]Ik ben niet van plan om iLife 06 te gaan kopen. Heb hem wel even geïnstalleerd. Kan ik die installatie weer ongedaan maken en terugkeren naar iLife 05?[/quote:edc57eb143] Bevalt ie niet en waarom niet? Systeemkwestie? :?[/quote:edc57eb143]

Ik wil liever geen illegale software gebruiken. De eenvoud van bittorrent zorgde ervoor dat ik het pakket
alvast even heb uitgeprobeerd met het doel om hem toch te kopen. De verbeteringen zijn niet echt genoeg om een pakket aan te schaffen, vandaar mijn post over deïnstallatie.

Als ik niet meer terugkan, dan zal ik het pakket wel kopen natuurlijk. :mrgreen:[/quote:edc57eb143]

Kan me voorstellen. Heb er trouwens niks op tegen als mensen iets downloaden gewoon om te proberen. Dan kan je altijd nog beslissen of je het aanschaft. En zo zie je maar, heb je in ieder geval niet iets voor niks gekocht. Maar kan voor mezelf zien dat dit absoluut een nuttige upgrade voor me is, dus koop ik 'm. :wink:

anders ff apzappen met het progje appzapper.staat wel op[url=www.versiontracker.com]versiontracker[/url].

Ik neem aan dat iLife met een package is geinstalleerd. Dan kun je Desinstaller gebruiken. http://krugazor.free.fr/software/desinstaller/DesInstaller.php

[quote:262ce5997c="formulefan"]anders ff apzappen met het progje appzapper.staat wel op[url=www.versiontracker.com]versiontracker[/url].[/quote:262ce5997c] Dit helpt je iPhoto-bibliotheek helaas niet en bovendien lijkt het erop dat Appzapper alleen zoekt op bekende woorden, met Spotlight kan het dus ook, of iemand moet andere 'bewijzen' hebben... :D

Het is een .PKG, dus Desinstaller, zoals wjgmspeedy aangeeft zou moeten werken.

Om je iPhoto-bibliotheek te ‘redden’, zou je al je foto’s kunnen exporteren en daarna in iPhoto '05 kunnen importeren. Je bent je mappen dan denk ik wel kwijt, maar je foto’s heb je nog. :smiley:

Zou je eventueel ook kunnen posten wat je niet beviel aan iLife '06?

Wel eerlijk van je om het te verwijderen, maar ik snap eigenlijk ook wel waarom je je Apple software liever legaal houd.

Ook ik probeer met bittorent (nooit eerder gebruikt) iLife 6 te testen. Heb alles (incl. poorten 6681...6883) volgens de regels ingesteld, toch krijg ik met ADSL in Aquisition geen hogere snelheid dan ca 10Kb, wie weet wat ik verkeerd doe?

Ik denk dat je beter een nieuw draadje in Overige programma's kunt starten Hans, we gaan nu wel heel erg off-topic. :D

De verbinding kan enorm schommelen en bij zo’n groot pakket is het een kwestie van een zeer lange adem. Overigens gebruik ik Transmission, ziet er goed uit en werkt prima met Bittorent. Ik heb iLife '06 gisteren aangeschaft via de Applestore, maar 'k moet wachten tot 7 februari… :? Ik draai voorlopig iWeb en iPhoto dan maar even illegaal. :stuck_out_tongue: