iLife komt op 7 augustus met iLife versie '11
tenminste.... volgens macrumors
http://www.macrumors.com/2010/07/26/ilife-11-coming-in-august-with-a-new-mystery-application/
Wat zou de mystery applicatie zijn? iPhotoshop?
iLife komt op 7 augustus met iLife versie '11
tenminste.... volgens macrumors
http://www.macrumors.com/2010/07/26/ilife-11-coming-in-august-with-a-new-mystery-application/
Wat zou de mystery applicatie zijn? iPhotoshop?
iApp creator.
programma om simpel iOS apps mee te maken.
maar 7 augustus dat duurt niet lang meer, we zullen het dus snel zien.
- ILife '11 kost $79
- Release datum 07 augustus 2010
- All applicaites 64 bit
- Verbeterde faces en places in iPhoto
- Verbeterde integratie met social networks
- IWeb volledig vernieuwd
- Nieuwe mystery applicaties
- iDVD vervalt
- MobileMe gallery in beta (met faces & places)
Zouden de nieuwe iMacs ook op 7 augustus komen?
Als er al 'n nieuwe versie komt zal die volgens mij gewoon herschreven zijn in 64-bit. Enkele vernieuwingen in verschillende programma's..
Mij lijkt een (simpel) tekenprogramma wel leuk!
Of een App waar je simpel iOS4 (voor eigen gebruik) mee kan maken!
- Verder worden denk ik dat alle apps in 64bit komen.
Ik kijk uit naar de iWeb vernieuwingen...
Waarom is de nieuwe app niet iets als iMedia, de oplossing om alles overal heen te syncen (ook straks door de cloud), want alles zit nu in iTunes gepropt dat eigenlijk alleen muziek moet bevatten.
Gezien het feit dat dit allemaal geruchten zijn, verplaats ik dit topic naar het forum Hardcore Roddels.
Ik denk een nieuw platform om audio/video/foto/social networks content uit te wisselen met de iPad en iPhone. Daarmee wordt het aantrekkelijker om naar je Mac ook een iPad en iPhone aan te schaffen.
Software roddels dan, lijkt me ?
Hoop dat imovie eindelijk avchd ondersteuning krijgt, niet alleen direkt van de camera maar ook mts files direkt van de harddisk.
Maar als het 64 bit is dan draait het onmogelijk op 32 bit of is het óók 64 bit?
Ik ben verder erg benieuwd naar iWeb.
Dit wordt een consumentenpakket. Dus een alternatief voor photoshop en een programmeer-app gaat dus ook niet komen. Alternatief voor paint.. misschien. Ik zie zelf liever vernieuwingen in iWeb en iDVD.
[quote]
Hoop dat imovie eindelijk avchd ondersteuning krijgt, niet alleen direkt van de camera maar ook mts files direkt van de harddisk.
[/quote]
Dat heeft iMovie 9 al. Meest nieuwe revisie draaiend op je Mac? Final Cut Express kan er niet mee omgaan.
-social network ondersteuning in alles
-64-bit
-idvd vervalt
-nieuw thema in iweb
Wat ik wil:
-iBRD (iBlueRayDisc, maar dat gaat nog wel even duren)
-Tabs in iPhoto (kan je meerdere events tegelijk open hebben)
-iMovie Plugins
-iWeb Plugins
-.com (een geavanceerdere versie van iWeb met HTML editor)
Kan in iMovie geen MTS files direkt van backup schijf inladen hoor
[quote=omt.henri url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ilife-11-op-7-augustus#post-2013350 time=1280139901]- Verbeterde integratie met social networks
[/quote]
Dit is eigelijk het enige wat ik mis met de iLife suite.Een nieuwe programma? Ik zou niet weten wat ik nodig zou hebben en wat ik nu mis. Alles 64-bit zou ideaal zijn, denk dat iPhoto daar een boost mee kan krijgen.
Ik hoop het meest op een verbetering van iPhoto, meer richting Lightroom.
Aperture bedoel je.
Mogelijke release datum 17 augustus (7 augustus valt nl op een zaterdag :wink: )