iLife 5 .... Eerlijkheid moet beloond

Ik wil, nadat ik iLife 5 heb geinstalleerd en uitgeprobeerd, toch een (echte) originele versie installeren. Eerlijkheid moet toch gehandhaafd blijven denk ik.

Loop ik nu nog een risico door de iLife versie opnieuw te installeren met bijv. mijn 1500 foto’s in de “oude” iLife 5 versie, en mijn films in iMovie etc, etc.???

Normaal niet, ik heb enkele weken geleden een upgrade van 4 naar 5 uitgevoerd. De bibliotheken van iphoto en itunes blijven ongemoeid.

Maar neem voor alle zekerheid een backup. Dan kan je na de installatie de bibiliotheken overschrijven

als je iets uit een winkel steelt en een paar dagen later het ding toch komt kopen, dan heb je toch gestolen. Maar misschien hangt dat van je advocaat af :)

Hij stal neem ik aan niet uit de winkel :wink: Mocht je ilife geinstalleerd hebben dan kun je het gewoon zo laten en je gekochte dvd als backup gebruiken.

Hij stal neem ik aan niet uit de winkel :wink: Mocht je ilife geinstalleerd hebben dan kun je het gewoon zo laten en je gekochte dvd als backup gebruiken.

[quote:37942ea6cd="iljavanroon"]als je iets uit een winkel steelt en een paar dagen later het ding toch komt kopen, dan heb je toch gestolen. Maar misschien hangt dat van je advocaat af :)[/quote:37942ea6cd] en een fysiek ding stelen in de winkel ligt toch iets anders dan software.

Niet dat ik software downloaden goed keur hoor :slight_smile: