iLife en Mac OS X Server

Ik heb iLife gekocht, en probeerde deze te installeren op mijn computer. Maar ik kreeg dus de melding dat iLife Mac OS X Server niet ondersteunt! :cry:

Wat is dit nou voor een onzin! :x

Dus ik kan meteen vervangende programmaā€™s zoeken voor iPhoto enzo??

Waarom gebruik je dan eigenlijk OS X Server op je bureaumachine...?

Ik liep tegen hetzelfde aan bij iPhoto. Vervolgens heb ik het iPhoto ikoon vanaf een ander Mac gekopieerd en op de Server gezet. Dat werkt wel maar sharing deed het niet en dat was nou net wat ik graag wilde hebben. iTunes werkt wel, incl. sharing.

[quote:9f00d55395="tricksel"]Waarom gebruik je dan eigenlijk OS X Server op je bureaumachine...?[/quote:9f00d55395]

Voor FTP, WWW en bestandsdelingen. (Ook voor op een Lan-Party)

[quote:9f00d55395=ā€œfiginiā€]Ik liep tegen hetzelfde aan bij iPhoto.
Vervolgens heb ik het iPhoto ikoon vanaf een ander Mac gekopieerd en op de Server gezet.
Dat werkt wel maar sharing deed het niet en dat was nou net wat ik graag wilde hebben.
iTunes werkt wel, incl. sharing.[/quote:9f00d55395]

Hey ja! Goed idee! :smiley:

je kan ook van de dvd de package iPhoto en alle andere apps los kopieren en dan installen.

[quote:d22471db10="HS-L"]je kan ook van de dvd de package iPhoto en alle andere apps los kopieren en dan installen.[/quote:d22471db10]

Briljant!!! :lol:

• Oke, het werkt volgens mij alleen bij iPhotoā€¦ :frowning: Pffffā€¦ Bagger dat iLife!

[quote:9fe7f0adce="Blue87"]alleen bij iPhoto... :( Pffff... [/quote:9fe7f0adce] Neen hoor. HS-L's oplossing werkt ook voor bv. iTunes. Dat heb ik op vergelijkbare wijze geĆÆnstalleerd op mijn servertje.

iTunes kon je zowiezo toch downloaden en installeren? :?

De dingen die ik wilde installeren, en die niet lukte waren iDvd en iMovie.