illustratie iTunes verwijderen?

Ik heb even geexperimenteerd met de illustraties in iTunes. Inderdaad als je een plaatje sleept naar het vak links onder komt dat mooi in beeld. Nu heb ik daar een onzin plaatje neergezet. Weet iemand hoe ik dat daar weer weg krijg??

Archief -> Info -> tabblad illustratie. Illustratie selecteren en deleten maar. It's that simple.

En als je nou een heleboel hebt, dan selecteer je ze allemaal, en kies je appeltje i voor het info venster, en kruis je het vakje illustratie aan.

Dank jullie wel.

En hoe krijg ik hem weg uit Synergy

Ik heb ze dus wel kunnen verwijderen uit het illustratievak, maar ik gebruik Synergy en daarbij komt het plaatje bij de start van het nummer nog steeds tevoorschijn!!!???

Synergie houdt een eigen map met plaatjes bij. Bij het afspelen kijkt hij eerst naar de de plaatjes in iTunes en indien er eent voor beschikbaar is kopieert Synergie die naar z'n eigen map. Als er niets staat, dan zoekt ie (met wisselend succes) bij Amazon.com naar het bijbehorende plaatje.

Als je de plaatjes uit Synergie wilt verwijderen, dan klik je op de Play button in de menubalk en houdt die ingedrukt. Na een seconde verschijnt een menu met onderin de optie ‘ga naar map illustraties’ of iets van die aard. Ik kan het nu niet controleren omdat ik niet achter m’n Mac zit.

Succes…