Illustrator 10.0.1 update. Waar???

Heya! Weet iemand waar de Nederlandse Update voor Illustrator 10. te verkrijgen is?????. Als deze net zo goed verstopt is als de update voor Photoshop 7.0. Kan deze pikkebaas het niet vinden.

Alvast bedankt hé :?

is er een illustrator update???? die wil ik ook wel..

gevonden op versiontracker.com: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/119

photshop update staat er ook (had ik zelf al) http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macos/128

Thx JW. Maar nu in het nederlands.

maakt dat wat uit????

Volgens mij is er geen ned upgrade om te downloaden. Je kunt hem, dacht ik, alleen via adobe op een cdeetje bestellen.

Als je onder je "helpmenu" kijkt dan staat er vast iets van 'downloadables' waar alle updates automatisch binnenkomen.

net zo gemakkelijk!

Ok die had ik al gevonden. Maar 10.0.1 is daar niet te vinden in NL. Ondertussen zitten ze op de amerikaanse markt al op 10.0.3. Zelf lust ik dolgrraag een update in NL. Is deze echt nergens te vinden.

t'is maar een ideetje maar zou het werken mocht je de de nederlandse taal (onder pakketinhoud > resources > nl.lproj) van je 10.0.1 (hopelijk zit die daar ergens) plaatsen in de pakketinhoud van de 10.0.3 (engelse versie, die nl.lproj-map is daar gewoon leeg)? zelf nog nooit geprobeerd maar het lijkt mij logisch, er zijn niet echt dingen veranderd van de 1 naar de 3.

dus eens testen en laat iets horen indien dit zou lukken

helix

[quote:66af2556fa="helix"]t'is maar een ideetje maar zou het werken mocht je de de nederlandse taal (onder pakketinhoud > resources > nl.lproj) van je 10.0.1 (hopelijk zit die daar ergens) plaatsen in de pakketinhoud van de 10.0.3 (engelse versie, die nl.lproj-map is daar gewoon leeg)? zelf nog nooit geprobeerd maar het lijkt mij logisch, er zijn niet echt dingen veranderd van de 1 naar de 3.

dus eens testen en laat iets horen indien dit zou lukken

helix[/quote:66af2556fa]

Leuk bedacht, helaas is Illustrotor een carbon applicatie en niet van de beste soort. je zult zien dat de nl.proj van zelfs de nederlandse versie leeg is. Er bestaat wel een ‘taal’ bestand (zoals ook bv Photoshop dat kent) maar dit kun je bij Photoshop WEL gebruiken, bij Illustrator helaas niet.
De update voor nederlands is inderdaad enkel beschikbaar voor gerigistrrede gebruikers: support bellen en je krijgt dan een update CD.

Ok bellen dan maar. thx guy's..

Dit las ik zojuist bij MacFan.nl:

[i:79ab3895e6]In de rubriek MacFanMail (MacFan•45) publiceren we een brief over het updatebeleid van Adobe Benelux ten aanzien van de Nederlandse versie van Illustrator 10.0. Hierin wordt vermeld dat kopers van dit pakket een update naar versie 10.0.3 kunnen bestellen voor 25 euro. Onder meer naar aanleiding van deze brief heeft Adobe besloten deze update gratis ter beschikking te stellen. Geïnteresseerde klanten kunnen contact opnemen met Adobe Nederland (0800-0229057) of Adobe België (0800-11376).[/i:79ab3895e6]

He Juul toppertje. Thanks a lot. :wink: