Illustrator bestand van een kleedje van kant

Ik ben op zoek naar een illustrator .eps bestand van een kleedje van kant met zo'n mooi sier randje. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden. Alvast dank voor je reactie.

[url=http://www.pepinpress.com]The Pepin Press[/url] heeft in hun 'Agile Rabbit Editions' een boekje met cd-rom vol met afbeeldingen van kant. 'Lace' heet het boek. Kost 15 euro en ligt wellicht bij de Slegte.

Geen vector eps… enkel pixel tiff… maar met een beetje vakmanschap te converteren naar vectoren.

ee dank voor je reactie. Klinkt goed. Zal eens bij de Slegte binnen hobbelen om te kijken.

Download eerst hun catalogus voor het ISB nummer. Het boekje staat op pagina 16.

En lees vóór aanschaf vooral even hun "kleine lettertjes" - die verschillen per publicatie. Soms mag je de beelden die je denkt 'gekocht' te hebben inderdaad gebruiken, maar soms moet je toch eerst toestemming vragen (en naar ik aanneem, betalen...). Ik moet bekennen dat ik me nogal opgelicht voelde toen ik die kleine lettertjes, na aanschaf van zo'n boek, las.

“For non-professional publications, single images can be used free of charge. The images cannot be used for any type of commercial or otherwise professional application - inluding all types of printed or digital publications - without prior permission from The Pepin Press/Agile Rabbit Editions.”