illustrator->html?

Misschien een stomme vraag maar ik heb het één en ander gemaakt in illustrator. Eigenlijk wou ik daar een website van maken, is dit mogelijk? Zijn er web-programma's waar je illustrator betanden kunt importeren? Ik wil namelijk liever niet al dat gedoe met tabellen enzo. Dank im voraus. ;)

Je kan vanuit illustrator rechtstreeks exporteren naar web :wink:

o, dat wist ik niet *stupik ikke*. Maar je kan in illustrator nog geen functionaliteit aan knoppen en dergelijke toekennen dus dat moet ik dan met? dreamweaver ofoz doen?

via ill kan je ook links aanbrengen....

:slight_smile:

jaja adobe

SOFTPRESS FREEWAY PRO 3.5 !!!

Met Freeway van Softpress Systems kun je perfecte websites bouwen. Deze jongens begonnen ooit met de knowledgebase voor html voor Quark, maar zijn uiteindelijk voor zichzelf begonnen. De gehele interface is gebaseerd op Quark XPress, zelfs de sneltoetsen.

Freeway was overigens de eerste die OS X native was. Weet je trouwens dat ze de (zoveelste) Macuser award wonnen vorig jaar? Dreamweaver en GoLive liet het achter zich. Het programma is een wysiwyg html-interpretator. Dus je bouwd je site, en geef opdracht tot het omzetten naar html.

Je hoeft geen images om te zetten naar webready formaat, gewoon de high-res importeren. Volledige css ondersteuning, ondersteuning voor drag-and-drop van mp3, video, pdf, text, en wat niet meer; direct vanuit de finder zo op je document. Je hoeft zelfs niet eens een kader te tekenen om het te importeren; wordt voor je gedaan.

Het ondersteund layerd, transparent items, je hebt een pasteboard, wat dacht je van in- en uitzoomen … ? Tientallen functies meer en beter dan in Dreamweaver en GoLive.

Kijk op http://www.softpress.com voor een volledig functionele demo.

En de prijs? Gewoon belachelijk laag.

wow dat klinkt inderdaad wel heel goed, ik ken het pakket wel van naam...maar ff testen dan.thnx!

Moet je doen.

Wat ook sterk is … de nieuwe Macromedia Studio MX release spreekt over nieuwe functies, die dus in Freeway al een klein jaar zitten.

Wat je ook MOET doen, is je aanmelden bij het discussion forum. De feedback daarvan kun je qua enthousiasme vergelijken met die van OSX.NL alleen is deze dan wereldwijd. En vragen worden altijd beantwoord; zelfs Softpress zelf doet mee in de discussies. Vrijwel aan alle verzoeken m.b.t. ontwikkeling wordt (mits haalbaar) voldaan. Je zou dus kunnen zeggen dat Freeway mede door de gebruikers wordt ontwikkeld.

SUCK-6