illustrator voor lijnwerk gezocht

Ik zoek een illustrator die in staat is om een serie plaatjes te maken van een of twee mensen in bepaalde behandelposities (handoplegging) in lijn. Er zijn voorbeelden en fotos van elke positie. Gaat in totaal om ongeveer 40 illustratie'tjes. Gaat om gebruik in handboek, zwart/wit. Voor de duidelijkheid: geen potlood, geen foto's, geen air-brush, echt alleen lijnwerk!

Klinkt erg interessant!

ik ben wel geinteresseerd

je kan me altijd mailen voor een afspraak.

Ook als je werk wil zien van me

:wink:

Bjorn Nelissen op dit forum www.bjornnelissen.nl aka MacBjorn

Haha, dank je voor de reclame konijn, maar ik ben niet echt goed in het maken van strakke lijnwerktekeningen. (zie voorbeelden op homepage) :)

Op de vorige versie van je site stonden vector tekeningen, het was iets over de politie ofzo. En die zagen er zeer goed uit.

Zijn site zelf ziet er al goed uit, en dat meen ik. Ik ben geen flash fan, maar hier heb ik echt niets slechts op aan te merken bjorn :)

Persoonlijk ben ik nu zelf wat aan het proberen met Illustrator… zo had ik ook mijn CV gemaakt, die ge-exporteerd naar PDFje van 8.0 mb {oO}?!

[url=www.lansys-graphics.nl]Lansys Graphics[/url] in Groningen, hebben zowel wederhelft als ik zakelijk goede ervaringen mee...

Zie op zijn site bijvoorbeeld “Handleidingen” en “Medisch”…

Misschien ben ik de illustrator die je zoekt. www.planet.nl/~lucas

[quote:34b154d4f4="JFL"]Misschien ben ik de illustrator die je zoekt. www.planet.nl/~lucas[/quote:34b154d4f4]

Ik hou van puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste puzzelstukje… :stuck_out_tongue:

k hou van puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste puzzelstukje.

Wat dedoel je precies???