Illustreren in illustrator

ik zou even een rondje bellen, ze staan niet overaal aangesloten

of even naar Parijs volgende maand, zullen er zat staan :wink:

[quote:a3eec27455="PICAPICA"]Kan je zo een wacom tablet ook ergens gaan testen? Want ik hoor er veel goeds over, maar heb zelf nog nooit de gelegenheid gehad dit uit te testen.[/quote:a3eec27455]

Ik heb er eentje getest op de Apple Expo, heerlijk! Binnenkort hoop ik er één aan te schaffen :slight_smile:

Ik heb een tijdje op een studio gewerkt op een A3 Intuos Wacom......... absoluut geweldig!

mmm... ik begin toch te popelen om zo een tablet uit te proberen, gezien zoveel positieve reacties... (zeker met dit regenweer :? )Iemand een idee van een adres in de buurt van Brussel? Op de site van Wacom krijg ik geen resultaten na een zoekactie naar een verkoopadres. Ik informeer zeker eens bij de lokale apple winkels...

De Graphire-serie is wijd verkrijgbaar. De Intuos-serie daarvoor zul je echt langs een speciaalzaak moeten gaan. De meeste Mac-dealers verkopen ook de Intuos-serie.

Over het verschil tussen deze twee is al genoeg gesproken op dit forum. Even zoeken en je komt een schat van info tegen. Het verschil tussen de twee is aanzienlijk. Wil je echt illustreren met een tablet dan koop je liever een Intuos.

[quote:7b3f3ef486="Applemoes"]Volgens mij zijn er wel aanbiedingen van Wacom waarbij Painter zit.

http://www.wacom-europe.com/nl/products/intuos/intuos3_a4.asp[/quote:7b3f3ef486]

Klopt maar dat is een “Lite” versie, zeg maar…

[quote:c6f979f798="PICAPICA"]Iemand een idee van een adres in de buurt van Brussel? Op de site van Wacom krijg ik geen resultaten na een zoekactie naar een verkoopadres. Ik informeer zeker eens bij de lokale apple winkels...[/quote:c6f979f798]

ik dacht dat ze die bij macline hadden.

Het toeval wil dat ik daar in de buurt was vanmiddag, en eventjes binnensprong. Bestellen kon, maar uittesten niet! Ze wisten me ook niet meteen verder te helpen... Ik stuurde ook een e-mail naar Cami... afwachten.