Imac 17 inch gekocht!

Na de vele positieve reactie die ik kreeg over de Imac heb ik hem vandaag gehaald in Woerden, ik heb gelijk het geheugen van 256 mb laten vervangen door 512 mb, zodat ik later onderin? de mac nog eens 512 mb kan toevoegen en dan dus de max haal van 1024 mb.

Verder heb ik er nog niet veel mee gedaan aangezien ik hem net een uurtje heb staan :smiley:

Het ziet er in iedergeval super uit allemaal! :stuck_out_tongue:

Kzal nog wel vaker op deze site rondhangen voor adviezen, want ik ben nog redelijk vers op de mac :wink:

Thnx allemaal!

Gerwin

Van harte met je aankoop!

en dat je maar vele plezierige momenten met het beestje mag hebben.
( heb je hem/haar al een naam gegeven? )

:smiley:

smachtend wachten wij op foto's :D

gecelifiteert, ongelofeloos :D :D :D :D :D :D :wink:

8) Een verse macker is voor de OSX lezers altijd een bevestiging van de juiste keuze voor de MAc.. Gefeliciteerd :apple:

pink traantje weg :cry: zo mooi !!! :wink:

:apple: vaak zo :innocent:

Nee joh! Rot apparaten zijn het... Je kan er niks mee. Ik wil hem wel belangeloos bij je op komen halen :P PC's zijn véél beter :mrgreen:

Gefeliciteerd!!! Ik heb' m ook maar inderdaad met 1024 mb geheugen naast mijn G5 en mijn 17PB!! http://www.spymac.com/gallery/show_photo.php?picid=50203&size=big http://www.spymac.com/gallery/show_photo.php?picid=56731&size=big http://www.spymac.com/gallery/show_photo.php?picid=124428&size=big 8) 8) 8)

Gefeliciteerd! je zult er veel plezier aan beleven!

Snik, ik wil ook zo'n grote...

Welkom en proficiat. Wij staan je bij indien nodig dag en nacht.

Van harte !! Goede keus ook, mooi beeldscherm. Is het je eerste Mac?

Hieperdepiep Hoera!!!

Veel plezier er mee!!!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Gefeliciteerd!

Ik heb deze ook sinds een maand, maar dan met 768 MB!
Als je vragen hebt: brandt maar los.

gefeliciteerd met je aankoop.. :):) alleen volgende keer ff goed informeren waar je hem koopt he.. :)

en dan nooit meer naar woerden gaan…
zoek maar is op het forum naar topics over machouse… :sealed:

Ha, gefeliciteerd en veel plezier van je aankoop!

Heb dezelfde Mac en ook meteen laten opwaarderen (zie onder). Supersnel en nog accurater dan wat ik al gewend was. Neem alleen iPhoto maar! Bij mij zo’n 1500 foto’s in no time geladen en meteen nieuwe foto’s importeren.

Het 17 inch formaat is wat mij betreft eigenlijk ook het goede gemiddelde. Het scherm blijkt wel iets schuin te staan, maar pas als ik het helemaal zijwaarts duw. Die wendbaarheid is echt top, natuurlijk.

LCD is even wennen als je CRT gewend bent, maar in sommige opzichten zeker een verbetering.

Onlangs viel een speaker van de tafel en het was een heel gedoe om die rubber ring er weer precies goed in te krijgen. Zit die niet goed dan blijkt de speaker door de trilling te gaan “lopen”!

Al met al een poepsjiek ding, maar toch een werkpaard! :wink:

Tis idd me eerste mac, gelijk maar een goeie gedaam he :wink:

kben nu bezig met msn messenger aan het stoeien en dat lukt aardig, alleen kan ik niet cammen of andere speciale dingen doen die ik wel kon met de pc. Als ik nu een cam uitnodiging krijg, geeft msn een link door met de nieuwste msn maar deze link is dood??? :?

Ook krijg je me contactpersonen niet onderverdeeld, dus alles staat nu onder on en offline…erg vervelend.

Morge even alle progs installeren zoals Sjop en Illustrator dan kan ik dit paardje es laten werken :wink:

Ohw ja een naam hmmmz daar moet ik nog even over verzinne…suggesties zijn welkom hoor! :mrgreen:

[quote:0a5f77b637="Gerwin"] kben nu bezig met msn messenger aan het stoeien en dat lukt aardig, alleen kan ik niet cammen of andere speciale dingen doen die ik wel kon met de pc. Als ik nu een cam uitnodiging krijg, geeft msn een link door met de nieuwste msn maar deze link is dood??? :? [/quote:0a5f77b637]

Hi Gerwin,
die link is niet dood, het is een link naar de pc-versie van msn.
msn heeft een speciale versie voor macs, alleen zijn de ontwikkelingen daarvan nog niet zo ver als bij de pc.
je kan dus niet cammen of fotootjes zien, bepaalde smilies ook niet, maar zo’n gemis is dat nou ook weer niet hoor, ik heb er geen last van! :wink:
veel plezier met je macje!

xxx sabina