iMac 17", waar het goedkoopst?

Zo, nu dat de pc-prive regeling op het werk eindelijk rond is wil Haddock zich op een nieuwe iMac trakteren. Maar waar? Aanvankelijk dacht ik dat het qua prijs niets uitmaakt (apple hanteert toch prijsafspraken met zijn dealers?) maar nu zie ik op www.macwarehouse.nl dat zij de 17"-iMac ongeveer 120 euro goedkoper aanbieden dan de apple-store en Dixons. Zijn er nog meer plaatsen waar je apple-spul aan lagere prijzen kan krijgen en heeft iemand daar ervaring daarmee?

Al mijn mac spullen komen bij machouse vandaan, ze zijn volgens mij de goedkoopste met restpartijen, en anders ook niet echt duur

www.machouse.nl

voor Gent in België is het [url]www.macc.be[/url] (denk ik)

http://www.mailamac.nl/ Vlotte bezorging, geen klachten Maar voor een computer heb ik zelf het liefst een winkel met echte balie, waar ik een defect apparaat neer kan zetten

Alle prijzen in de catalogus van macwarehouse zijn exclusief btw mischien zit het m daar in :)

De afgelopen 10 jaar is mij telkens weer gebleken, dat je bij Machouse in Woerden altijd goedkoper uit bent. Daarbij komt nog de grote uitgebreide winkel, waar van alles te gebruiken staat. Mijn 17" komt dus daar vandaan.

ik zie dat bij MacHouse de 12' en 17" powerbooks respectievelijk 119 en 95 euro goedkoper zijn dan bij de applestore, inclusief btw uiteraard. Toch de moeite waard. Zeker de 12" powerboek. Kost daar 2141 en bij apple 2260. Ofwel bijna 6 procent goedkoper. En dat voor een pas uitgebracht model.

PeterK, dat van Machouse is een goede tip! Kende ik helemaal niet. Is inderdaad iets goedkoper dan de apple-store en toch gewoon een winkel waar je het spul zelf kunt ophalen.

Was wel even slikken om te zien dat ze daar nu de ‘oude’ iPod 10 Gb voor 320,- euro verkopen incl. btw. Heb het maar niet aan mijn vrouwtje verteld want die heeft me twee weken geleden eentje kado gedaan en er gewoon 499,- voor betaald. :wink:

Nou Haddock. Dan heb je toch een geweldige vrouw die je zo'n kado geeft... Maar inderdaad het verbaast mij ook dat Machouse de 12" voor zoveel mninder verkoopt. Dat de iPod goedkoper is geworden kan ik wel begrijpen omdat er net een nieuw model is uitgekomen.

n00b

http://www.froogle.com

[mod:a12868b079="AppleWatcher"]Naar Hardware :)[/mod:a12868b079]