iMac beeldscherm problemen

Onlangs heb ik MacOS 10.2 op mijn iMac 400 DV geinstalleerd en dat werkt als een trein... De pech is alleen dat ik er maar 1 dag van heb kunnen genieten omdat mijn beeldscherm dus nu rare keuren vertoond. Het scherm is heel wazig en de kleuren zijn niet meer goed. Wat ik ook doe het maakt niet uit. PRAM gereset enz. Alleen het batterijtje moet ik nog vervangen omdat deze ook op was maar ik hier nooit problemen mee heb gehad.... Heeft iemand ervaringen met deze problemen met een imac? De imac is verder helemaal in orde alleen is het beeldscherm dus niet meer goed. Gaat het vervangen van het batterijtje nog uitmaken of is het einde verhaal? Wie kan mij helpen? :?

misschien nieuwe firmware...

Het kon inderdaad wel eens zo zijn dat je je Firmware moet vernieuwen, het schijnt dat imac's dit vaker vertonen als de firmware niet up to date is. :P

Ben nu de firmware aan het updaten.... ben heel benieuwd..... heb ondertussen ook maar het batterijtje op het moederbord vervangen...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed alles werkt weer… alleen jammer dat die firmware niet onder X draait… Maar goed gelukkig heeft mijn moeder mij altijd geleerd om 2 partities op een HD te maken :wink:

Bedankt voor jullie support…