iMac flower power

[quote:0b69d491e9="Yaris"]We zijn een forum, geen depannagedienst.[/quote:0b69d491e9] Jij niet nee, andere leden wel!

Oortjes, ik ga een keer bij jou langskomen wanneer ik in de buurt moet spelen.

Oke, lijkt me leuk om forum leden in real life te ontmoeten en hun te mogen helpen met hun problemen.

Het is toch gelukt. Vandaag de iMac van Eef weer eens aangezet, cd verwijderd en de schijf gewist. Tiger van Oortjes, nog bedankt, en installeren, warempel, het werkt! Geen idee waar het nu aan heeft gelegen, misschien iets met de netwerkkabel die er nu niet in zat o.i.d. De iMac FlowerPower van Eva heeft nu 10.4.11

En weer een tevreden klant... Wie mag ik nog meer helpen? :-)

Leuk dit weer eens te lezen.
De iMac staat nog immer bijna iedere avond luisterboeken af te spelen.

Bijna twee jaren verder zijn luisterboeken reeds ingeruild voor Lady Gaga en wie verder nog in zijn heden ten dage, via oortjes en telefoon. Flower power iMac staat inmiddels in de kelder.

En we zijn weer een jaar verder, dat gaat snel zeg.

En weer een nieuw jaar.

En? Nog steeds in gebruik? :slight_smile:

Nee, staat in de kelder.

Dus je jaarlijkse bump van dit topic is eigenlijk enigszins zinloos? :slight_smile:

Ja

Zonde om de iMac in de kelder te bewaren…

De jaarlijkse bump.

Mocht je nu alsnog naar Mac OSX 10.4? zoeken = Tiger? Misschien kan ik je wel helpen aangezien ik de cd’tjes (orgineel) hier nog heb liggen net zo zoals OS9…

Is de Flower Power al tot kunst verheven?

Zeker weten.
Ik ga haar gelijk weer eens uit de kelder halen!
(blijft een mooi ding hoor)

Nu is mijn jaarlijkse bump eigenlijk reeds voldaan, maar wie weet, komt deze nog.

[quote=Lothian url=http://www.onemorething.nl/community/topic/imac-flower-power/#post-1206102 time=1246888432]<p>Oortjes, ik ga een keer bij jou langskomen wanneer ik in de buurt moet spelen.</p>[/quote]Wanneer ben je in de buurt? :wink: