iMac G3 op een draadloos 54Mb netwerk?

Heb een iMac G3 all-in-one die in een draadloos netwerk moet, liefst 54Mb.

De opties zijn dacht ik:

11MB snelheid:

• apple airportkaart, 90 + 30 euro
  • belkin usb adapter, 30 euro

54Mb snelheid:

• belkin o.i.d. ethernet brigde, 100 euro
  • apple airport express, 150 euro

Heeft iemand tips of ervaring voor mijn probleem.

De 54Mb versie. Die heb ik zelf ook. Als draadloos video wilt streamen is het, hoe sneller hoe beter. Mocht je ooit willen upgraden, heb je al een extreme kaartje,

In een 'oude' iMac past géén AirPort Extreme, dus verder als 11Mbps zul je niet komen op dat ding.

[quote:ad17ee4adb="black_eye"]De 54Mb versie. Die heb ik zelf ook. Als draadloos video wilt streamen is het, hoe sneller hoe beter. Mocht je ooit willen upgraden, heb je al een extreme kaartje,[/quote:ad17ee4adb]

hee… gaat dat bij jou goed… draadloos video streamen (vraag me of of het met Airport dan ook beter gaat…)

[quote:a1e09ba039="Oppie"]In een 'oude' iMac past géén AirPort Extreme, dus verder als 11Mbps zul je niet komen op dat ding.[/quote:a1e09ba039]

het ging niet om een iMac; er zijn ook andere kaarten dan airport (PCI, PCMCIA); en er zijn ook USB adapters.

henk

Hoezo Henk? De OP (Gijs) heeft het toch echt over zijn iMac G3; andere kaarten kunnen daar niet in; USB 1 (in die iMac) geeft 12Mbps max, en dus geen 54 Mbps! Dus ik begrijp jouw reactie niet... :?