iMac G4-800 hoeveel?

Ik wil mijn imac g4 verkopen, nouja ik moet omdat ik een ib of pb wil hebben, en financieel niet al te ruim zit. Hoeveel mag je dan vragen voor je iMac? Of kun je hem beter inruilen oid? Ik zat te kijken wat sommige mensen voor hun imacje vragen, maar dat vind ik gewoon soms te extreem voor woorden. Ik heb een imac g4-800 15" superdrive en 768 mb geheugen.

Iemand een goede suggestie?

Hoe oud is ie?

Volgens mij kan je er zeker wel 750 euro voor vragen, en nu ik dit zeg bekijk ik even www.tweedehandsmac.nl waar ze voor dik 900 euro staan.

Probeer gewoon 900 euro te vangen, mensen bieden toch altijd lager dan je vraagprijs.

Als je het echt teveel vind wil ik je wel steunen door 'm voor 250 euro over te nemen :stuck_out_tongue:

Heh, ik zat juist met hetzelfde plan! :D Ik wil nl ook mijn iMac 800, Superdrive verkopen en daarmee een ibookje of powerbookje kopen.

Ik hoop hem toch zeker nog voor 1000 euro te kunnen verkopen, is dan nog maar een derde van de originele prijs :x
Maar dan nog een kleine 1000 euro bijleggen en dan zit ik wel met een leuke snellere powerbook of ibook!

€ 1000 krijg je er van je hele leven niet voor -> droomprijs! Als het nu een 17" is.... die prijzen op tweedehandsmac zijn ook vaak niet de werkelijkheid Uiteraard probeer ik zelf ook zoveel mogelijk te krijgen, alleen het feit is dat je het er niet voor kwijt raakt:(

[quote:c1f38c8fcd="ParadoX"]€ 1000 krijg je er van je hele leven niet voor -> droomprijs![/quote:c1f38c8fcd] Daarom blijf ik dromen :mrgreen:

Nee, denk persoonlijk ook wel dat ik voor mijn systeem geen 1000 euro zou geven hoor :frowning:

[quote:2f85829804="ParadoX"]€ 1000 krijg je er van je hele leven niet voor -> droomprijs! Als het nu een 17" is.... die prijzen op tweedehandsmac zijn ook vaak niet de werkelijkheid Uiteraard probeer ik zelf ook zoveel mogelijk te krijgen, alleen het feit is dat je het er niet voor kwijt raakt:([/quote:2f85829804] Ik heb mijn iMac G4 800 met 768 ram onlangs verkocht voor €1000,-

Het is een kwestie van zoeken naar een slachtoffer
zonder benul van de huidige hardware prijzen…

[img:2f85829804]http://forum.zonnet.nl/images/smiles/icon_evil.gif[/img:2f85829804]

Natuurlijk als je het vanuit dat standpunt bekijkt, maar voordat je iemand hebt gevonden die zo is, ben je nog wel even bezig. Mijn ervaring is dat de meeste mensen ongelooflijk zeiken als ze iets van je willen kopen.

hiert heb je waarschijnlijk niets aan, maar ik heb een klein jaartje geleden ontzettend gemazzeld met mijn 17 imac g4. die heb ik 2e hands gekocht voor 250 euro...

maar ja, het is een beetje het verhaal van wat een gek ervoor geeft/vraagt…

(je kan ook altijd proberen om via pc-prive aan een ibook of powerbook te komen, is mij ook gelukt)

Ik zou hem niet eens verkopen.

Tja niet verkopen is geen optie, hoe kan ik anders een ibook financieren? En het liefste nog een powerbook? Overigens ben ik wel zo materialistisch dat ik wel eens iets nieuws wil, ik heb hem al sinds hij een weekje uit was ofzo. Ja ik was nogal snel met de aanschaf, liefde maakt vreemde dingen in mij los :innocent: