Imac G5 en Skype..geluid is wel erg zacht..

O.k..voordat ik dit ga typen..ja ik heb op de zoekfunctie gekeken, maar kan aan mij liggen, maar het juiste antwoord zag ik er niet zo snel tussen staan...

Ik heb net Skype op mijn Imac G5 gezet, werkt allemaal prima, echter, het geluid is nogal zacht, waardoor ik niet kan verstaan wat de andere kant van de lijn aan het melden is…Nu heb ik dit probleem totaal niet in Ichat, dus ik vroeg me af of ik een speciale headset (of oordopjes of whatever…) nodig heb, of dat er ergens wat in te stellen is waardoor het volume wat opgekrikt kan worden…(algemeen volume staat nu op max…)

Enig inzicht zou uitermate worden gewaardeerd…alvast bedankt.

ik heb skype dan ook geinstalleerd maar ik kan gewoon door mijn box praten en verstaan natuurlijk misschien de mac over de versterker? hoef je geen headset aan te schaffen....

misschien had je er wat aan… :lol:

Zoou betekenen dat ik mijn Macje aan de thuisbioscoop aan zou moeten sluiten..:D Weet niet of dat gaat lukken, maar in ieder geval bedankt voor de optie...zal ook nog wel effe kijken of ik de oordoppies van mijn Ipod in m'n mac kan prikken...eigenlijk ook nog nooit geprobeerd..:D

heb ik ook.. is opzich wel leuk hoor beetje schreeuwen in de woonkamer...

bellen met je computer is cool :mrgreen:

Dat zeker...met Ichat is het ook geen probleem...nu heeft degene met wie ik probeer te ouwehoeren helaas geen Mac..dus dan kom je al snel bij Skype terecht..nu nog kijken of ik haar vertstaanbaar kan maken..:D

[quote:632412da56="Mr Wabbit"]Ik heb net Skype op mijn Imac G5 gezet, werkt allemaal prima, echter, het geluid is nogal zacht, waardoor ik niet kan verstaan wat de andere kant van de lijn aan het melden is...Nu heb ik dit probleem totaal niet in Ichat.[/quote:632412da56] Staat de microfoon aan de anderre kant niet te zacht? ( als het windows is heb je 2 schuiven die je helemaal open moet zetten hiervoor, zit nogal lastig verborgen )

[b:632412da56]edit[/b:632412da56] ik ben er vanuit gegaan dat je Skype gebruikt omdat de anderre kant geen iChat kan gebruiken

[quote:71f5924045="rburgt"][quote=[b:71f5924045]edit[/b:71f5924045] ik ben er vanuit gegaan dat je Skype gebruikt omdat de anderre kant geen iChat kan gebruiken[/quote:71f5924045]

tsja … anders had ie het niet in de topic title gezet…of wel :wink:

[quote:d2a929322c="Mezzanine"]tsja ... anders had ie het niet in de topic title gezet...of wel :wink:[/quote:d2a929322c] De topic starter zet in zijn commentaar erbij dat het in iChat wel goed werkt, indien het hier over dezelfde computer gaat waar iChat en skype op draait zou mijn commentaar nutteloos zijn. Vandaar dat ik het erbij heb gezet.

[quote:6b8bce4248] Staat de microfoon aan de anderre kant niet te zacht? ( als het windows is heb je 2 schuiven die je helemaal open moet zetten hiervoor, zit nogal lastig verborgen ) [/quote:6b8bce4248] a stom daar had ik aan moeten denken toen hij mij op belde over dit probleem. Ik heb namenlijk exact het zelfde gehad met mij zus. ook een pc <=> mac gesprek. En heb het toen wel weten optelossen op deze manier. :innocent: sorry mr.wabbit

Allrighty ik gaat het effe voorstellen...bedankt voor de reacties